Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- وزير کشور با تسليت به ملت ايران و مردم منطقه غرب کشور از زلزله اين منطقه به عنوان يکي از حوادث بزرگ ياد کرد و گفت: دولت با تمام توان و استفاده از همه ظرفيت ها آماده ارائه خدمات به زلزله زدگان است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، عبدالرضا رحماني فضلي دوشنبه شب در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه در سرسراي اجتماعات تدبير استانداري، عمق حادثه را بسيار زياد دانست و افزود: با وجود گستردگي منطقه و حجم بالاي خسارات، خدمات خوبي تاکنون ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد که اولويت اول بايد کاهش هزينه هاي جاني باشد و افرادي که زير آوارها مانده اند را بايد نجات داد.
او به تاکيد رهبر معظم انقلاب بر خدمات رساني بر مردم زلزله زده، گفت: همه دستگاه ها بايد پاي کار بيايند و خدمات مورد نياز را به مردم ارائه کنند.
وزير کشور در ادامه اين جلسه از فرمانداران و بخشداران خواست فردا صبح از تمام روستاها بازديد کنند و برآورد خسارت را براي برنامه ريزي در اختيار ما قرار دهند.
رحماني فضلي، آب را نياز اصلي مردم زلزله زده دانست و افزود: آب مورد نياز مردم بايد تامين شود و نسبت به وصل کردن آب شهرها و روستاها بايد در اسرع وقت اقدام شود.
او گفت: مردم براي اسکان نياز مبرم به چادر دارند که بايد تامين شود و همچنين آب و غذاي مورد نياز مردم نيز بايد در اختيار آنها قرار گيرد.
وي با تاکيد بر برقراري جريان برق شهرها و روستاهاي زلزله زده گفت: قطعي برق 263 روستا قابل قبول نيست و بايد فورا وصل شود.
او نياز اصلي مردم را نان دانست و گفت: در بازديد از مناطق زلزله زده با درخواست زياد مردمي مبني بر تامين نان مواجه شديم که از استاندار کرمانشاه درخواست مي کنم همه نانوايي ها فعال شوند و نان به دست زلزله زدگان برسد.
وي اظهار کرد: هفت شهرستان و 1900 روستا آسيب ديده که حجم بسيار زيادي است و بايد در اسرع وقت به همه شهرها و روستاها خدمات رساني شود.
او با تاکيد بر توزيع امکانات و سازماندهي آن، گفت: امکانات و تجهيزات مورد نياز بايد به تمام افراد نيازمند برسد.
وزير کشور در ادامه اين جلسه تاکيد کرد که سرکشي به روستاها بايد انجام شود و مسئولان از آن غافل نشوند.
رحماني فضلي يادآور شد: برآورد خسارات از سوي دستگاه ها انجام شود و خسارات مردم به صورت جدا و دستگاه ها هم به صورت جداگانه برآورد خود را اعلام کنند.
او گفت: هوا در اين مناطق سرد شده و بايد اسکان به صورت جدي انجام شود و همچنين کميته اسکان استان فعال شود.
وي افزود: آواربرداري به صورت فوري انجام شود و اگر کمکي نياز است اعلام شود تا تامين کنيم.
وي همچنين از وزارت بهداشت خواست بيماري ها ‌و آب مناطق زلزله زده را نظارت و کنترل کنند.
وزير کشور همچنين بر انعکاس واقعيت ها به مردم تاکيد کرد اما گفت: که اطلاع رساني ها و تبليغات نبايد موجب تهييج مردم شود.
رحماني فضلي، همچنين از تخريب ساختمان هاي تازه ساز نيز انتقاد کرد و افزود: پيمانکاراني که بيمارستان ها و واحدهاي مسکن مهر را درست کرده و در زلزله فرو ريخته اند، بايد جوابگوي اين وضعيت باشند.
وي همچنين يادآور شد که دکتر روحاني رئيس جمهوري به منظور بررسي وضعيت منطقه فردا ( سه شنبه ) به استان کرمانشاه سفر مي کند.
وزير کشور همچنين از دستگاه هاي خدمات رسان خواست سرعت ارائه خدمات خود را فردا افزايش دهند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نويدي **انتشار دهنده:علي مولوي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه ادارات شبکه بهداشت و درمان و ورزش جوانان گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی مصوبه سفر استاندار  به شهرستان باروق    ارائه کردند.

  فرماندار شهرستان باروق ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم  صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب   با رهنمودهای راهگشای خود در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم هدیه کردند  و سبب ساز خلق حماسه در جهان شدند.

  حسینی رمز موفقیت دستگاه های اجرایی را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت  ، همکاری و همراهی مطلوب   را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

 

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان