Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تهدیدات و فشارهای آمریکا علیه کشورمان بی‌اثر است، افزود: آمریکا با توطئه ها و فشارهای خود تاکنون نتوانسته هیچ غلطی کند و از این پس هم نمی‌تواند کاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام غلامحسین تسخیری، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان شب گذشته ( ۲۲ آبان) در یادواره ۱۶۶ شهید والامقام آستارا که تحت عنوان « سبک بالان ساحل» و با حضور پرشور مردم شهیدپرور  و همیشه در صحنه این شهرستان در مصلی نماز جمعه شهر برگزار شد، اظهار کرد: بشر موجودی است که علاوه بر دوام خویش به فکر تکامل خویش هم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه انسان برای رسیدن به تکامل معنوی، مادی و یا برای رسیدن به مقام و منزلت تلاش می‌کند، افزود: بشر با گام برداشتن در مسیر ولایت الهی می‌تواند به تکامل برسد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رمز بقای بشریت در یک مسیر محقق می‌شود و آن گام برداشتن در مسیر ولایت الهی است، تصریح کرد: همه انبیاء و اولیای الهی آمدند تا بشر را به مسیر صراط الله هدایت کنند.

 

حجت الاسلام تسخیری گفت: انسانی که در مسیر خدا قرار بگیرد رنگ خدایی به خود می‌گیرد و ابدی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه هر ملتی که از مسیر خدا خارج شد در مسیر شیطان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: چنین ملتی نابود شدنی و باطل است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه آنهایی که در مسیر خدا قرار گرفتند، گمان نکنید مرده اند بلکه نزد خدا روزی می‌خورند، گفت: شهدا به ما انسان ها این پیام را رساندند که مسیر را فراموش نکنیم و همیشه در مسیر خدا باشیم.

 

حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: شهدا مسیر را درست فهمیدند و درست شناختند و در این مسیر کوتاهی و عقب نشینی نکردند و نامشان برای همیشه در تاریخ جاودانه است.

 

وی با بیان اینکه شهید حججی به شهید بین المللی معروف است، افزود: دلیل بین المللی شدن شهید حججی قرار گرفتن وی در مسیر الهی و توسل به اهل بیت (علیهم السلام) است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهدا با خدا معامله کردند، تصریح کرد: شهدا هرگز نمی‌میرند و زنده هستند چون راه را درست شناختند.

 

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه برنامه ریزی ها، فشارها، تهدیدات و ترفندهای آمریکا و غده سرطانی رژیم صهیونیستی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران اثر ندارد، اظهارکرد: به برکت خون پاک شهدا توطئه های دشمنان ناکام مانده است.

 

وی افزود: خون شهدا، انقلاب اسلامی را در برابر خطرات دشمنان تثبیت و بیمه کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه خون سیدالشهدا(علیه السلام) اسلام را زنده نگه داشته است، تصریح کرد: خون شهدا انقلاب را زنده نگه داشته است.

 

حجت السلام تسخیری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در پیاده روی اربعین حسینی از هر قوم و مذهبی اعم از مسیحی و شیعه وسنی حضور داشتند، گفت: همه افرادی که در پیاده روی اربعین شرکت می‌کنند معتقدند دین و انسانیت را حضرت امام حسین (علیه السلام) با قیام خود حیات بخشید.

 

وی با اشاره به اینکه تهدیدات و فشارهای آمریکا علیه کشورمان بی‌اثر است، افزود: آمریکا با توطئه ها و فشارهای خود تاکنون نتوانسته هیچ غلطی کند و از این پس هم نمی‌تواند هیچ غلطی کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه به دنبال سر و صداهای ترامپ وحدت بیشتری در در ایران اسلامی ایجاد شد، تصریح کرد: تهدیدات رییس جمهور نادان و احمق آمریکا باعث شد تا فکرها و جناح های مختلف سیاسی جهت دوام انقلاب اسلامی کنار هم قرار بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن واحد برای تمام فکرها و جناح‌ها بوده و می‌خواهد انقلاب اسلامی را از بین ببرد، افزود: آمریکا وقتی دید عمر داعش در منطقه به پایان رسیده نقشه استقلال اقلیم کردستان عراق و پس از ناکامی در این نقشه، ماجرای استعفای سعدالحریری و پناهندگی او به عربستان سعودی را به میان کشید.

 

حجت الاسلام تسخیری گفت: ملت ایران پای خون شهدا و ولایت ایستاده و همراه با ولایت پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش حضرت صاحب الزمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌رساند.

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • فیلم| نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • رمزگشایی از تشدید فشارهای لابی اسرائیل علیه موسویان/ مقاله تند جروزالم‌پست علیه دیپلمات پیشین ایرانی
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند