Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- رئیس هیات کاراته استان بوشهر گفت: اردوی تیم ملی کارانه نونهالان با حضور 60 کاراته کار در عسلویه این استان آغاز شد.

هادی زیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اردو به عنوان پنجمین اردوی تیم ملی نونهالان است که خود را مهیای مسابقات آسیایی می کنند.
وی بیان کرد: در اردوی آمادگی تیم ملی کاراته نونهالان چهار کاراته کار استان بوشهر نیز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زیدی یادآور شد: این اردو با همکاری سپاه و نظارت هیات کاراته استان بوشهر برگزار می شود که برگزاری آن در استان می تواند به رونق کاراته در بین نونهالان استان بوشهر کمک کند.
رئیس هیات کاراته استان بوشهر گفت: به پیشنهاد فدراسیون کاراته برای میزبانی اردوی تیم ملی در استان بوشهر در رده های مختلف سنی، هیات کاراته استان طبق برنامه زمانبندی خود و برای رشد بیش از پیش کاراته استان در سطح کشوری و جهانی در آینده میزبان اردوهای تیم ملی در رده سنی جوانان امید و بزرگسالان خواهد بود.
وی ادامه داد: اکنون رشته کاراته در هر 10 شهرستان استان بوشهر فعال است و 2 هزار و 500 نفر در این زمینه فعالیت می کنند.
زیدی تاکید کرد: با توجه به اینکه رشته کاراته از رشته های المپیکی است نیاز است که نوع نگاه ها به این رشته تغییر کند و حمایت بیشتری از آن صورت پذیرد.
وی یادآور شد: استان بوشهر از استان های مستعد کشور در زمینه ورزش کاراته است که در صورت تامین امکانات زیرساخت این ورزش می توانیم در سطح ملی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایسنا،  انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از روز شنبه ۱ اردیبهشت آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت  ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر