Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:22:06 GMT

پیشرفت ۴۰ درصدی ساخت خانه ورزش امین آباد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۹۳۱۱

پیشرفت ۴۰ درصدی ساخت خانه ورزش امین آباد

مدیرمنطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی خانه ورزش امین آباد با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش ایمنا، محله امین آباد به عنوان یکی از محلات کم برخوردار منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان دارای سرانه خدماتی بسیار پایین است از همین رو شهرداری به منظور ارتقای خدمات، افزایش سرانه های خدماتی و کمرنگ کردن چهره محرومیت از این محله، احداث خانه ورزشی را با امکانات نوین در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا برکت، مدیر منطقه ۱۲شهرداری اصفهان در همین رابطه اظهار کرد: خانه ورزش امین آباد یکی از مطالبات جدی اهالی این محله بود که عملیات اجرایی آن تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: عملیات احداث خانه ورزشی محله امین آباد در خیابان امام خمینی(ره) به مساحت ۳۳۵ مترمربع به منظور ایجاد شادابی و نشاط در محله دردست اجراست.

مدیرمنطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل شده ودر اختیار شهروندان قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: درسال جاری پروژه های شاخص مهمی در سطح این منطقه در حال اجراست که با بهره برداری آنها میزان خدمات رسانی به شهروندان افزایش خواهد یافت.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: محله یاخچی آباد در جنوب تهران (منطقه ۱۶) از محلات قدیمی و در عین حال دارای بافت فرسوده است. آن طور که محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ در گفت و گو با خبرنگار همشهری آنلاین عنوان کرده: «این منطقه دارای زمین و اراضی ذخیره شده زیادی است که می‌توان از آنها به عنوان فرصت در راستای توسعه شهری استفاده کرد. در محدوده محله یاخچی آباد فضایی به وسعت ۴۶ هکتار وجود دارد که می‌توان با تغییر کاربری و دریافت مجوز از کمیسیون ماده ۵ به ابرپروژه مسکن سازی تبدیل کرد.»

به گفته او این فضا قابلیت افزایش و توسعه دارد و می‌توان در فاز دوم ۱۰ هکتار و فاز سوم هم ۱۵ هکتار به آن اضافه و توسعه شهری را گسترده‌تر کرد.

سالاری پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته عنوان کرد: «در این فضای ۴۵ هکتار املاکی وجود دارد که بخشی دارای مالکان خصوصی و تعدادی هم مالکان نهادی دارند. با همه آنها جلساتی برگزار و فرایند طرح پیش بینی شده تشریح و توافقات صورت گرفته و مالکان هم رضایت کتبی داده‌اند. مطالعات این ابرپروژه در حال انجام است و مراحل پایانی را طی می کند. البته موضوعات حقوقی وجود دارد که در حال پیگیری هستیم و تلاش می کنیم تا پایان امسال طرح را در کمیسیون ماده ۵ مطرح و موضوع را تعیین تکلیف کنیم.»

به گفته شهردار منطقه۱۶، ابر پروژه مسکونی با حدود ۱۰ هزار واحد در یاخچی آباد کلید می‌خورد و علاوه بر آن تمامی سرانه‌ها اعم از فرهنگی، خدماتی، اجتماعی و ... برای پروژه، محله و منطقه و حتی برای تهران پیش بینی شده است.

کد خبر 848670 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ساخت و ساز شهردارى تهران منطقه ۱۶ تهران

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر