Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری تهران می خواهم، برخلاف رویه ناصواب نحوه مدیریت پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران به جای اختصاص دادن به سایر نهادها به کاربرد متناسب با اهداف آن ها برگرداند.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی ؛ صدراعظم نوری ضمن یادآوری این موضوع که بروز پدیده های طبیعی امری اجتناب ناپذیر است، تاکید کرد: وضعیت کشور ایران به گونه ایست که شهرهای بزرگ و کوچک و کلانشهرها به خصوص کلانشهر تهران با جمعیت قریب به 9 میلیون نفر ساکن ،به طور مستمر در معرض پدیده و حوادث طبیعی می باشد ؛ از اینرو لازم و ضروری است که آمادگی کافی برای مقابله با پدیده های طبیعی نظیر سیل و زلزله را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تهران به عنوان پایتخت ایران باید از ظرفیت تاب آوری بالایی برخوردار باشد تا بتواند در مقابل انواع رخدادها و پدیده های طبیعی ایستادگی کند.

وی ادامه داد: از شهرداری تهران می خواهم، برخلاف رویه ناصواب نحوه مدیریت پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران به جای اختصاص دادن بیش از 60پایگاه به فعالیت های ورزشی، دانشگاه علمی کاربردی (6 پایگاه)، صدا و سیما، غرفه کودک و غیره پایگاه ها را به کاربرد متناسب با اهداف آن ها برگرداند و توجه جدی به سازمان پیشگیری ومدیریت بحران ، ارتقاء جایگاه سازمان و نیز تخصیص اعتبارات کافی و تامین تجهیزات مورد نیاز نماید تا این سازمان در مواقع حساس و ضروری بتواند به ماموریت های ذاتی خود بپردازد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران