Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارسال محموله اقلام غذایی از سوی این استان برای زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد.

سید احمد مرتضوی فرد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 5 هزار و 750 قوطی روغن، یکهزار و 750 قوطی انواع کنسرو، 900 کیلوگرم قند و 100 بسته چای در این محموله غذایی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، چادر، پتو نو و غیر مستعمل، موکت و آب معدنی نیز از دیگر موارد مورد نیاز برای ارسال به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه است که در حال جمع آوری و بسته بندی برای ارسال به این مناطق است.
مرتضوی فرد ادامه داد: مردم استان چهارمحال و بختیاری کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 تمام بانک های عامل ملی، ملت و صادارت به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پزشکان، پیراپزشکان، نیروهای فنی و تخصصی تعمیرکار آب، برق و گاز برای اعلام کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه برای هماهنگی اعزام با شماره تلفن 33377131 جمعیت هلال احمر استان تماس گیرند.
مرتضوی فرد افزود: ارسال انواع مواد غذایی، چادر و پتو و کمک های نقدی به مناطق زلزله زده کرمانشاه تنها از طریق جمعیت هلال احمر صورت می گیرد و مردم می توانند برای ارسال با شماره تلفن اعلام شده تماس گیرند.
به گفته وی، در ساعات ابتدایی وقوع زلزله 12 اکیپ امداد و نجات این جمعیت به همراه 11 دستگاه آمبولانس و خودروی کمک دار، یک دستگاه مینی بوس امداد و نجات، یک فروند بالگرد، تیم تخصصی واکنش سریع و تیم سگ های جستجوگر زنده یاب به مناطق زلزله زده در کرمانشاه اعزام شد.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9و33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است و تاکنون بیش از 100 پس لرزه داشته است.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار:جهانبخش صفری
7361/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این حادثه گفت: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: در این عملیات امدادی، ۲۰ نفر از کادر و داوطلبان هلال احمر در قالب ۵ تیم حضور داشتند و با تلاش شبانه روزی خود، جان و مال مردم را از خطر سیل نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص آبگرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 6096093

دیگر خبرها

  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار