Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر راهبری و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر تنها شهر گیلانغرب مشکل تامین آب دارد که به علت وجود پس لرزه‌های متعدد کار برای تامین آب این شهر با تاخیر مواجه شده، اما نهایتا تا آخر وقت فردا مشکل این شهر نیز برطرف خواهد شد.

شاهین پاک‌روح در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تامین آب در شهرهای حادثه دیده، اظهار کرد: در حال حاضر مشکل تامین آب تمام شهرهای کرمانشاه برطرف شده، اما مساله مهم برای ما در نظر گرفتن کیفیت آب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کدورت آب به طور کامل برطرف شود.

وی با بیان این که به دلیل پس لرزه‌های متعدد آب دچار کدورت شده است، ادامه داد: در دو شهر هرسین و گیلانغرب با مشکل کدورت آب مواجه بودیم که خوشبختانه مشکل هرسین برطرف شده و تنها در گیلانغرب با مشکلاتی مواجه هستیم.

به گفته معاون نظارت بر راهبری و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور، در حال حاضر اکیپ‌های فنی در شهرهای حادثه دیده مستقر هستند همچنین ۲۰۰ هزار بطری آب دیروز و امروز نیز ۲۰۰ هزار بطری آب بسته بندی بین مردم توزیع شده است.

پاک‌روح ادامه داد: البته براساس دستورالعمل‌های ستاد بحران وظیفه ما تامین آب شرب پایدار برای مردم است به همین دلیل تمام همکاران تلاش خود را برای تامین آب بهداشتی پایدار می‌کنند.

وی با بیان این که در حال حاضر جاده‌ها باز شده و انتقال تانکر آب برای روستاها آسان شده است، گفت: ۲۰ دستگاه تانکر سیار برای ۱۲۳ روستا بسیج شده‌اند. البته این در شرایطی است که کل روستاهای متاثر از زلزله در اولین ساعات ۵۵۰ روستا بود که در حال حاضر نیاز آب شرب این روستاها به ۱۲۰ روستا کاهش پیدا کرده است.

معاون نظارت بر راهبری و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور، بیان کرد: در حال حاضر تلاش ما این است که منابع آب این روستاها را تا اسرع وقت تامین کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور

 حمزه زاده در نشست شورای راهبردی روستای تاریخی کندوان روستای مدفون در دل کوه حیله ور را یکی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان اسکو و آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: تاکنون ۶۰ واحد کران در داخل این غار زیرزمینی کشف و از زیر گل و لای بیرون آمده و پیش بینی می‌شود با اجرای طرح‌های مطالعاتی و کاوش‌های باستان شناسی افزون بر ۲۰۰ واحد کران دیگر نیز شناسایی شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با شناسایی کران‌های مدفون روستای حیله ور و جذب سرمایه گذاران و بهره برداری از مجموعه تاریخی این محوطه خواهیم توانست نسبت به توسعه گردشگری و عمرانی روستای کندوان اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان اسکو هم با اشاره به ثبت جهانی روستای کندوان بر لزوم اجرای سریع طرح جامع این روستا تاکید و اظهار کرد: با اجرای طرح جامع کندوان ساماندهی این روستا سرعت بیشتری گرفته و شاهد استانداردسازی در ارائه خدمات به گردشگران خواهیم بود.

 فیروزی یکی از تهدیدات و چالش‌های پیش روی کران‌های تاریخی کندوان را ورود خودرو‌های سبک و سنگین گردشگران به داخل روستا عنوان کرد و گفت: لرزش و صدای این خودرو‌ها آسیب‌هایی به کران‌های سنگی کندوان وارد می‌کند که در این راستا طرح ایجاد پارکینگ خودرویی در بیرون از محوطه تاریخی روستا به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و گنجایش ۱۲۰۰ دستگاه خودرو تدارک دیده شده است.

وی همچنین ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده تاریخی روستای کندوان را یکی دیگر از چالش‌های پیش روی این روستا برشمرد و افزود: با اجرای سیاست‌های تشویقی برای روستاییان جهت تخریب سازه‌های جدید و انتقال آنها به روستای پایین دست خواهیم توانست تا حدودی از تغییر منظر تاریخی و هویت اصلی کندوان جلوگیری کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری