Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ارسال ۱۳ محموله کمک‌های مردمی به کرمانشاه، پخت روزانه ۱۰۰ هزار قرص نان برای حادثه دیدگان، ارسال ۳۰۰ کیسه خون از اردبیل به غرب کشور و ... را در بسته خبری «در استان‌ها چه خبر» میزان بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، ارسال 13 محموله کمک‌های مردمی به کرمانشاه، پخت روزانه ۱۰۰ هزار قرص نان برای حادثه دیدگان، ارسال ۳۰۰ کیسه خون از اردبیل به غرب کشور و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در بسته خبری «در استان ها چه خبر» میزان بخوانید.

ارسال 13 محموله کمک‌های مردمی کرمانشاه به مناطق زلزله‌زده

ایسنا: کمک های جمع آوری شده با ۱۳ کامیون (هفت محموله به ثلاث باباجانی و ازگله و شش کامیون به سرپل ذهاب و قصرشیرین) و سه وانت به مناطق زلزله زده ارسال شده است. محموله های ارسالی شامل ۷۷ هزار عدد آب معدنی، ۳۷۰۰ تخته پتو، ۱۸ هزار کنسرو مواد غذایی و مربا، ۸۰ تخته چادر مسافرتی، مقدار زیادی لباس و البسه گرم، مقدار قابل توجهی لوازم بهداشتی، شیرخشک و دارو است. این میزان کمک از ظهر روز گذشته(دوشنبه) تا ساعت ۲۴ جمع آوری شده است. پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی کرمانشاه در پارک شاهد، فرهنگسرای شهر(چهارراه جوانشیر)، فرهنگسرای کوثر(ابتدای خیابان گذرنامه) و فرهنگسرای گل نرگس(ابتدای شهرک ژاندارمری) مستقر هستند.

پخت روزانه ۱۰۰ هزار قرص نان برای حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه در کردستان

کلیه خبازی‌های سنندج ملزم به پخت و تهیه این مقدار نان هستند که روزها جهت تهیه نان مصرفی شهروندان اقدام و در شیفت شب باید نسبت به پخت نان برای حادثه دیدگان استان کرمانشاه اقدام کنند .برای پخت این مقدار قرص نان برای حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه روزانه ۲۶۷ کیسه آرد مورد نیاز است که با تصمیم شرکت بازرگانی ایران توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی کردستان تامین خواهد شد .به محض رخداد این حادثه ناگوار مردم استان نیز در اقدامی خیرخواهانه با پرداخت پول به خبازی‌ها نسبت به تهیه نان برای حادثه دیدگان اقدام کردند .تا زمان اعلام نیاز استان کرمانشاه این مقدار نان که روزانه ۱۰۰ هزار قرص نان است پخت خواهد شد.

۳۰۰ کیسه خون از اردبیل به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد

مهر: ارسال خون با هدف امدادرسانی و تأمین نیاز مصدومان زلزله کرمانشاه انجام می‌شود. تمامی چهار پایگاه خون‌گیری استان اردبیل در شهرستان‌های پارس‌آباد، خلخال، مشگین شهر و اردبیل در حالت آماده‌باش بوده و حتی در شیفت بعدازظهر و شب نیز خون‌گیری انجام می‌شود. در تمامی پایگاه‌های خون‌گیری شاهد تجمع شهروندان انسان‌دوست هستیم. در وضعیت فعلی عمده نیاز ما به گروه‌های خونی o مثبت و منفی است؛ چراکه قابل‌استفاده برای تمامی اشخاص با گروه‌های خونی متفاوت است. از سویی به دلیل اینکه بیش از ۴۰ درصد جمعیت گروه خونی o را شامل می‌شود، انتظار داریم افرادی که گروه خونیo دارند به پایگاه‌های خون‌گیری مراجعه کنند.



ارسال ۳۹ هزار بطری آب بسته‌بندی از بوشهر به مناطق زلزله‌زده

تسنیم: پس از وقوع زلزله مردم استان بوشهر برای یاری رساندن به حادثه دیدگان اعلام آمادگی کردند و کارکنان شرکت آبفای این استان برای خدمات رسانی به حالت آماده باش درآمدند. بلافاصله بعد از وقوع زلزله در استان کرمانشاه جلسه مدیریت بحران آبفای بوشهر برگزار و مصوب شد نیروهای اتفاقات و تمامی تجهیزات و وسایل مورد نیاز آماده باشند. روز گذشته دو کامیون آب بسته‌بندی به حجم حدود 20 هزار لیتر که توسط شرکت آبفای بوشهر تهیه شده بود به مناطق حادثه‌دیده فرستاده شد. صبح امروز 26 هزار آب بسته‌بندی به حجم بیش از 40 هزار لیتر برای یاری رساندن به زلزله‌زدگان به وسیله 4 کامیون به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد. در مجموع روز گذشته و امروز 39 هزار بطری آب بسته‌بندی از بوشهر به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد و این در حالی است شرکت آبفای استان بوشهر آماده هر گونه خدمات آبرسانی به این مناطق است.



66 مصدوم زلزله غرب کشور در بیمارستان های البرز

ایرنا: تا عصر دیروز 34 مصدوم به بیمارستان های شهید مدنی و شهید باهنر کرج انتقال یافتند و از شب گذشته تا بامداد امروز نیز 32 مصدوم دیگر به این تعداد اضافه شدند. برای جابه جایی مصدومان این حادثه هفت دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس به فرودگاه مهرآباد تهران اعزام شد.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه وقوع زلزله نیویورک از زاویه دید مجسمه آزادی (فیلم) وحشتناک‌ترین تصاویری که از زلزله تایوان ثبت شد (فیلم) اقدام انسانی کارکنان مرکز درمان تایوان هنگام زلزله (فیلم)

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان