Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بیست ودومین جلسه شورای شهر تهران گفت:زلزله در غرب کشور، موجی از اندوه و نگرانی در بین ایرانیان ایجاد کرد و اعضای شورای شهر تهران خود را کنار هموطنان آسیب دیده می دانند و از اقدام و امکانی که دردهای آنان را کاهش دهد دریغ نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نجات جان آسیب دیدگان از زیر آوار در اولویت قرار داد و امداد رسانی به آنها مخصوصا به بی خانمان ها از طریق اسکان موقت، تامین وسایل گرمایشی و باز کردن معابر مسدود شده مشکلات را حل می کند.

هاشمی با بیان اینکه نجفی شهردار تهران در نخستین ساعات به ستاد بحران رفتند و کمک رسانی را آغاز کردند، گفت: اولین کمک ها از تهران به مناطق زلزله زده ارسال شد.

وی درباره وضعیت شهر تهران در برابر زلزله نیز گفت: تهران به عنوان پایتخت و ام القرای کشورهای اسلامی از وجود بافت فرسوده و جمعیت زیاد و عدم رعایت استانداردها و مشکلات سازه ساختمان های جدید رنج می برد.

وی با بیان اینکه وضعیت تاب آوری تهران دربرابر حوادث باید بررسی شود افزود: در25 سال گذشته 6 درصد از کشته ها کشور با حادثه زلزله بوده است.

وی با بیان اینکه شهر تهران هم آماده زلزله بزرگی است خاطر نشان کرد : در شهر تهران مناطق 7، 8 ،13 ، 15 و 20خطر پذیری متوسط دارد و مناطق 9 ، 10، 12،14،16و17 دارای خطر پذیری بالایی هستند.

هاشمی با بیان اینکه مسئولیت مقابله با زلزله در اختیار شهرداری تهران است، پیشنهاد کرد، در یکی از جلسات شورا مسئولان شهرداری تهران و دستگاه های متولی حضور یابند و برنامه خود را ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، بخشی از بزرگراه بین شهر میژو و شهرستان دابو در استان گوانگدونگ بامداد امروز چهارشنبه (به وقت محلی) ریزش کرد.

این شبکه افزود: این حادثه باعث گرفتار شدن ۱۸ خودرو شد و ۳۱ نفر از محل حادثه نجات یافتند و به بیمارستان منتقل شدند.

سی سی تی وی گزارش داد که عملیات امداد و نجات ادامه دارد.

علت حادثه همچنان مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت