Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ضیاءالدین رضا توفیقی در گفت‌وگو با"ایلنا" از یاسوج با اشاره به نشست روز گذشته برخی از اعضای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان، گفت: نشست روز گذشته با استاندار استان جلسه دیدار و آشنایی و انجام گفت وگوهای مقدماتی بود و بیشتر بار سیاسی داشت .

وی اظهار داشت: این نشست به معنای حمایت، تعامل، گفتگوی مستقیم و طرح مطالبات و بیان درخواست‌های مردم از استاندار نبود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: چون تاکنون از سوی استاندار جدید استان هیچ عملی انجام نگرفته است مجمع شورای اصلاح‌طلبان استان نه می‌توانند از وی حمایت کند و نه می‌توانند عملکرد وی را نقد کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استاندار در حال حاضر مشغول فراهم کردن مقدمات کارها است، افزود: حمایت اصلاح‌طلبان از استاندار استان بستگی به عملکرد وی در آینده دارد.

رضا توفیقی دلیل صحبت نکردن خود در این نشست را نشانه اعتراض به استاندار ندانست و گفت: چون دوستان دیگری در این نشست به میزان کافی ایراد سخن کردند و تذکرات لازم را مطرح نمودند ، دیگر نیازی به صحبت بیش از آن نبود .

وی از برگزاری نشست فعالین و روئسای شهرستانی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با استاندار در آینده نزدیک خبر داد و اذعان کرد : در این نشست در صورت لزوم صحبت ها و خواسته های بحق مردم را به گوش استاندار خواهم رساند .

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد اخبار منتشره در خصوص تقسیم معاونت های استاندار بین حوزه های گچساران و باشت را گمانه زنی رسانه ای عنوان کرد، و اظهار داشت : اگر چنین شایعاتی حقیقت دادشته باشد و معاونین استاندار از دو حوزه گساران و بویراحمد انتخاب شوند قطعا نارضایتی به دنبال خواهد داشت .

رضا توفیقی با تاکید بر اینکه در خصوص انتخاب معاونین استاندار با اصلاحطلبان هیچ مشورتی صورت نگرفته است، گفت : تا کنون نه در خصوص انتخاب معاونین استاندار و مدیران کل استان و نه در خصوص چگونگی تخصیص اعتبارات عمرانی و تسهیلات بانکی با ما مشورتی صورت نگرفته است .

این فعال سیاسی اصلاحطلب با تاکید بر اینکه در تمامی زمینه ها باید عدالت رعایت شود، افزود : مدیران استانی باید برا اساس شایستگی ، لیاقت ، توانایی و سوابق کاری انتخاب شوند .

وی با بیان اینکه تاکید ما برای انتخاب مدیران استفاده از نیروهای بومی استان است، ادامه داد: هیچ بهانه ای برای استفاده نکردن از مدیران بومی و استفاده از مدیران غیربومی در مدیریت استان پذیرفتنی نیست .

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : مدیران استانی باید باید از بین نیروهای بومی و با توزیع متوازن بین سه حوزه انتخابیه توسط استاندار انتخاب شوند .

رضا توفیقی با بیان اینکه هیچ شخصی از مشورت ضرر نخواهد کرد، افزود: استاندار استان نیز اگر با مجموعه‌هایی که در استان تاثیر گذارند مشورت نماید قطعا ضرر نکرده و حتما نتایج بهتری خواهد گرفت .

این فعال سیاسی اصلاحطلب با اشاره به برخی صحبت های مطرح شده توسط استاندار در محافل سیاسی و جلسات اخیر ، گفت : صحبت های مطرح شده توسط استاندار تا کنون امیدوار کننده بوده و امیدواریم به همین شکلی که گفته شده به این صحبت ها عمل شود .

وی در پایان تاکید کرد: اگر استاندار استان به وعده‌های داده شده و خط‌مشی ترسیم شده عمل کند قطعا موفق خواهند بود .

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر شنبه در مراسم روز شوراها که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد گفت: از جمله تاکیدات قرآن کریم توجه به امر خرد جمعی در پیش برد برنامه‌ها است.

استاندار قم بیان کرد: طبیعت انسان به گونه ای است که می بایست مشکلات خود را به صورت گروهی و اجتماعی مرتفع کند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش شورای‌های اسلامی شهرو روستا گفت: شورا ها از جمله نهادهایی است که ارتباط مستمر و نزدیکی با مردم و آشنایی با مشکلات دارند.

آقامیری تصریح کرد:مسوولان باید توجه داشته باشند که هدف اصلی خدمت به مردم است و باید قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم را به عنوان خادمان آنان باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: نحوه واگذاری زمین به مردم از مواردی است که رضایت بخش نیست و در صورت تسهیل در این امر مهاجرت معکوس از شهرها به روستا محقق خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه هویت روستاها باید حفظ شود گفت: باید شرایطی فراهم شود که روستاها خودگردان باشند و محصولات و مایحتاج روستاییان در روستا تامین شود.

آقامیری تاکید کرد: مدیران باید در انجام وظایف و مصوبات توجه لازم را داشته باشند و این مصوبات خط قرمز مجموعه مدیریت استان است که در صورت بروز کم کاری با مدیران برخورد می شود.

وی اضافه کرد: عملکرد ۱۱ مدیر در استان قم مورد ارزیابی بازرسان قرار گرفته و احتمال دارد برکناری و جایگزینی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: مدیران باید نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند و مدیری که در اتاق خود را به روی مردم ببندد جایی در استان نخواهد داشت.

کد خبر 6090218

دیگر خبرها

  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم