Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:28:24 GMT

درخشش وزنه برداران خوزستانی در لیگ برتر جوانان کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۸۱۱۲

درخشش وزنه برداران خوزستانی در لیگ برتر جوانان کشور

اهواز - ایرنا - نمایندگان وزنه برداری خوزستان در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.

به گزارش ایرنا مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر وزنه برداری جوانان کشور طی روزهای 21 تا 23 آبان ماه با حضور هفت تیم در سالن ایرانیان مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که در نهایت با درخشش وزنه برداران خوزستانی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقات تیم ملی‌حفاری در مجموع سه مرحله با کسب یک هزار و 832 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت همچنین تیم مناطق نفت خیز جنوب با کسب یک هزار و 810 امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید.
تیم نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده وزنه برداری استان در این رقابت ها نیز با کسب 578 امتیاز به مقام هفتم دست یافت.
در ادامه رییس هیات وزنه برداری خوزستان ضمن رضایت از عملکرد وزنه برداران خوزستان گفت: خوشبختانه آن چه که پیش بینی می کردیم، تحقق یافت و 2 تیم خوزستانی ملی حفاری و مناطق نفتخیز جنوب با شایستگی عناوین اول و دوم این رقابت ها را از آن خود کردند.
سید علیرضا قریشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وزنه برداری خوزستان روز به روز در حال پیشرفت بوده اما هنوز به آن چه که مد نظرمان است، نرسیده ایم لذا باید تمام هیات ها و باشگاه ها دست به دست هم داده و گسترش این رشته در سرتاسر استان تلاش کنند.
وی با بیان این که بنا داریم وزنه برداری خوزستان را به جایگاه واقعی خود باز گردانیم افزود: قطعا هر چقدر مسابقات بیشتری برگزار کنیم و تعداد تیم های بیشتری روانه مسابقات کنیم چهره های جدیدی به وزنه برداری استان معرفی می شود.
رییس هیات وزنه برداری خوزستان به تیم وزنه برداری نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: اگر چه این تیم در رقابت های لیگ جوانان به مقام هفتم رسید اما باید توجه داشت که وزنه برداران این تیم اکثرا نوجوان و حتی نونهال بودند.
وی به قهرمانی مناطق نفتخیز جنوب در جام باشگاه های آسیا اشاره کرد و گفت: در این تیم 6 وزنه بردار خوزستانی وجود داشت که عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند. امیدوارم وزنه برداری خوزستان به جایی برسد که تمام بچه های استان در قالب تیم مناطق نفتخیز جنوب به باشگاه های آسیا اعزام شوند.
قریشی با اشاره به این که هیات وزنه برداری خوزستان یکی از پرکارترین هیات های کشور محسوب می شود افزود: در سال جاری علاوه بر برگزاری مسابقات لیگ استان، رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان را در روز 15 بهمن ماه در پیش داریم همچنین رقابت های جایزه بزرگ فجر را با حضور 30 کشور جهان در روز 15 اسفندماه به میزبانی اهواز برگزار می شود.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی ،در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088727

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد