Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در صورت اعلام نیاز آمادگی کامل برای امداد رسانی و انتقال هوایی آسیب دیدگان زلزله غرب کشور را داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اورنگ ایلامی امشب در نشست ستاد مدیریت بحران استان که با محوریت زلزله غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بر حسب وظیفه ذاتی خودش در همان ساعات اولیه دستورهای ستاد بحران تشکیل داد به حوزه معاونت‌های درمان، بهداشت و اورژانس 115 استان اعلام شد که با حفظ آمادگی لازم، از هرگونه مساعدت نسبت به حادثه دیدگان دریغ نکرده و نسبت به رفع مشکلات و پذیرش فوری مصدومان احتمالی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: در بخش درمانی تعداد 3 دستگاه آمبولانس، 21پزشک عمومی، 15 پرستار و 3 ماما و در حوزه بهداشت نیز سه تیم هفت نفره به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه آب مناطق زلزله‌زده قابل شرب نیست، گفت: در حال حاضر مردم زلزله‌زده اقلامی مانند آب، کنسرو، پتو و شیرخشک نیاز دارند.

ایلامی خاطرنشان کرد: سازمان غذا و دارو و هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال جمع‌آوری این اقلام و ارسال آنها به مناطق زلزله زده هستند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت اعلام نیاز به امداد هوایی در مناطق زلزله زده، یک فروند هلیکوپتر با گروه پروازی و پرسنل درمانی از استان آمادگی کامل برای اعزام را دارند.

انتهای پیام/

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت به دعوت دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و... )، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه