Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک عاطفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کار آواربرداری و بازسازی منازل مسکونی هم در مناطق شهری و هم روستایی بر عهده بنیاد مسکن خواهد بود و باید منتظر تصمیم هیات دولت در خصوص میزان تسهیلات بازسازی باشیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز دوشنبه شب در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حدود 30 هزار واحد مسکونی براثر زلزله در استان کرمانشاه خسارت دیده است، گفت بود: با احتساب نیاز هر واحد به 300 میلیون ریال در مجموع 10 هزار میلیارد ریال برای بازسازی این واحدها لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن رضایی، وعده داد گزارشی خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم کنیم و با اجازه معظم له از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خسارات وارد شده و اعتبارات مورد نیاز مناطق زلزله زده را تامین کنیم.
طبق برآورد بنیاد مسکن، زلزله 12 هزار واحد مسکونی تخریبی و 15هزار واحد مسکونی نیاز به تعمیر برجای گذاشته است.
وزیر راه و شهرسازی نیز وعده داده است که بلافاصله پس از اقدام های مربوط به امدادرسانی، اقدام های لازم برای بازسازی خانه های ویران شده آغاز خواهد شد.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون بیش از 400 کشته و بیش از هفت هزار مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرد است.
7457/8066 خبرنگار:جواد الماسی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان

مجید صالحی امیر گفت: ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان به سرعت در حال اجراست و تاکنون واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحدمسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

او گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برنامه چهار ساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور