Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، سید نوراله حسن زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت  استان خوزستان در آیین بزرگداشت روز ملی صادرات که امروز برگزار شد؛ اظهار داشت: با وجود مسائلی که در حوزه صادرات داریم اگر به 7 ما اخیر توجه کنیم ظرفیت صادرت خوزستان در حوزه  هایی مثل پتروشیمی، صنعت، فلزات و ..  نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اگر نتوانیم واحدهای صنعتی را بازسازی و نوسازی کنیم در سال آینده با مشکلات بیش تری مواجه خواهیم بود زیرا که تکنولوژی های فراگیر واحدهای تولیدی و صادراتی که به حالت سنتی فعال هستند را تحت تاثیر قرار خواهند داد. 

رییس سازمان صنعت،  معدن و تجارت خوزستان با اشاره به آمار صادرات است در 7 ماهه اول سال جاری گفت: آمار صادرات در سال جاری، 10 میلیون و 751هزار و 396 تومان،به ارزش 4 میلیارد و 132 میلیون و 514 هزار دلار بوده که 24 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. 

حسن زاده با اشاره به شرایط سختی که واحدهای صنعتی با آن روبرو هستند، عنوان کرد: شرایطی که به تولید کننده ها تحمیل می شود شرایط آسانی نیست و می بایست برای بازسازی آنها تلاش شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: واحدهای تولیدی به دلیل بالا بودن هزینه های تولید در داخل و افزایش تکنولوژی نمی توانند راندمان کاری خود را بالا ببرند، و این امر سبب کاهش رقابت بین واحدهای تولیدی با دیگر شرکت ها شده است. 

وی افزود: بسته هایی در حوزه تسهیلات برای نوسازی واحدها ابلاغ شده که امیدواریم تا حدودی واحدهای تولیدی بتوانند موثر واقع شوند اگر چه نرخ سود تسهیلاتی که برای آنها در نظر گرفته شده نیز بالا است اما در زمینه کمک های فنی و اعتباری شرایط بهتری برای تولید کنندگان در نظر گرفته شده است. 

در پایان این همایش همچنین از واحدهای برترتولیدی که در زمینه صادرات استان فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • افزایش ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار به ٥ هزار مگاوات
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی