Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 280 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی استانی، نفت و ماده 180 کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافته است.

حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا  افزود: مجموع اعتبارات تخصیص یافته  عمرانی استانی، نفت و ماده 180 سابق که در حال حاضر به اسم جزء 47 ردیف 550 هزار تعویض شده،  840 میلیارد تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اعتبارات ماده 180 یا جزء " 47" ردیف 550 هزار نیز در سالجاری 30 میلیارد تومان افزایش اعتبار وجود داشته است.

وی بیان کرد: تاکنون 280 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی استانی، نفت و ماده 180 کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 30 درصد از جمع اعتبارات مصوب سالجاری کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده است.

نوروزی عنوان کرد: تخصیص اعتبارات استانی 38 درصد، نفت 48 درصد، 36 درصد ازبحران ماده 10 و 12 و ماده 10 نیز 30 درصد بوده که در سالجاری کمیته تخصیص استان آن را تخصیص اعتبار کرده است.

وی گفت: تا روز شنبه آینده تخصیص پروژه های عمرانی استان را به دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهیم کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعتبار تخصیص یافته در غالب نقد اسناد خزانه اسلامی شامل بندهای " ه" ، "و"، " ز" تبصره 5 بوده است.

نوروزی بیان کرد: عمده تخصیص اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال‌جاری از نوع اسناد خرانه بوده که با توجه به تجربه دستگاه ها در سال گذشته استقبال خوبی از سوی دستگاه های اجرایی  جهت جذب اسناد خزانه صورت گرفته است. امید می رود تا تخصیص این میزان اعتبار تزریق بسیار خوبی جهت تکمیل پروژه های عمرانی استان شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در سال 96 رویکرد دولت تمرکز زدایی اعتبارات عمرانی و افزایش سهم استانها در بودجه عمومی دولت از اعتبارات عمرانی بوده است.

نوروزی اضافه کرد: در سال‌جاری برای اولین بار اعتباری بالغ بر 104 میلیارد تومان از محل ارتقاء شاخص ها و 21 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات ارزش بر افزوده به استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده است. ابلاغ این دو مورد باعث افزایش 130 میلیارد تومانی اعتبارات استانی  کهگیلویه و بویراحمدهستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افزایش اعتبارات نفت از دو درصد به 3 درصد نیز 125 میلیارد تومان به اعتبارات اضافه کرده است. همچنین تاکنون 255 میلیارد تومان از محل نفت و ورزش و ارتقاء شاخص ها، افزایش اعتبار استانی را شاهد بودیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏