Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کرمانشاه گفت:در مورد تمام بناهای جدیدالاحداث در مناطق زلزله‌زده باید کار کارشناسی انجام شود. بازار نیوز - دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: پس از انجام کمک‌رسانی و امدادرسانی در استان، در مورد تمام بناهایی که جدیدالاحداث هستند مانند مسکن مهر و بیمارستان اسلام‌آباد غرب باید کار کارشناسی انجام شود و اگر در امر احداث مشکلاتی وجود داشته باشد، افرادی که کوتاهی کرده‌اند حتما باید پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدحسین صادقی  در خصوص فروش غیرقانونی و گران بلیط های هواپیما و اتوبوس به مقصد کرمانشاه، گفت: آنچه که در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه بلیط‌های هواپیما و اتوبوس با افزایش مواجه شده صحت ندارد و بررسی میدانی همکاران ما در تعزیرات نیز بر این امر تاکید دارد و افزایش قیمتی در این زمینه مشاهده نشده است. اگر هم  مواردی باشد دستگاه‌های مرتبط مانند سازمان تعزیرات با آن برخورد می‌کنند.

وی افزود: اگر هموطنان موردی را در این زمینه در مبدا و مقصد مشاهده کردند می توانند مستندات آن را به اداره تعزیرات ارایه دهند و حتما با آن برخورد جدی می‌شود.

صادقی تصریح کرد: در جایی که همه کشور ما یکصدا با مردم مصیبت زده و آسیب دیده همدردی می کنند، این موضوع  با اخلاق و منش ایرانی سازگار نیست که افرادی بخواهند از این فضا سوءاستفاده کنند و دست به اقدامات این چنینی بزنند.

دادستان کرمانشاه درباره ورود مدعی العموم به موضوع تخریب مسکن مهر و همچنین تخریب بیمارستان اسلام آباد غرب گفت: پس از این که بحث کمک رسانی و امدادرسانی در استان انجام شد، در مورد تمام بناهایی که جدیدالاحداث هستند مانند مسکن مهر و بیمارستان اسلام آباد غرب باید کار کارشناسی از حیث استحکام و نوع مصالح به کار رفته و نظارت بر جریان ساخت بناها انجام شود و اگر در امر احداث مشکلاتی وجود داشته باشد، افرادی که کوتاهی کرده اند حتما باید پاسخگوی اعمال‌شان باشند.

وی خاطرنشان کرد: فعلا نمی شود موضوع را ارزیابی کرد و گفت این ادعا و حرف که مطرح هست، درست است؛ زیرا نیاز به کار کارشناسی دارد.

وی افزود: بعد از پایداری شرایط حتما موضوعات از این دست از دید ما دور نخواهد بود و به آن وارد خواهیم شد.

صادقی با اشاره به تخریب بیمارستان جدید الاحداث اسلام آباد غرب نیز گفت: این موضوع که مطرح شده بیمارستان جدید الاحداث فرو ریخته ولی ساختمان های قدیمی پابرجا هستند، باید بررسی شود و در این زمینه سر فرصت اعلام نظر می کنیم. اگر دخالتی از سوی مسئولان صورت گرفته باشد و قصوری از سوی مسببان باشد، باید پاسخگو باشند.

وی در پایان گفت: فعلا باید نیازهای اولیه تامین شود و روند امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان انجام شود و دست به دست هم دهیم تا ان شاءالله نیازها برطرف شود و بعد از تثبیت شرایط، اگر نیاز به پیگیری قضایی باشد، دوستان ما در شهرستان ها به وظیفه قانونی شان عمل خواهند کرد.ایسنا
برچسب ها: مسکن مهر کرمانشاه ، دادستان ، تلفات زلزله کرمانشاه

منبع: بازار نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه‌داستان «مرمرهای سرخ» نوشته سودابه حمزه‌ای به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و روانه بازار نشر شده است. این‌کتاب درباره شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و شهدای اغتشاشات اخیر است.

داستان های این کتاب، داستان های فراخوان خون نگاشت درباره شهدای حرم شاهچراغ (ع) و شهدای اغتشاشات است که از آبان تا دی ماه ۱۴۰۱ توسط نویسنده انقلابی (بنا) با همکاری انتشارات کتاب جمکران برگزار شد و داستان های منتخب به صورت مجموعه داستان منتشر شد.

حمله تروریستی چهارم آبان ۱۴۰۱ فردی مسلح به زایران حرم مطهر شاهچراغ (ع) به شهادت ۱۳ نفر و مجروح شدن ۳۰ نفر از هموطنان منجر شد. این اقدام که مسوولیت آن را گروهک تکفیری داعش برعهده گرفت، موجی از محکومیت در سطح ملی و بین‌المللی را در پی داشت.

جامعه اسلامی نمود حرکت ما به سمت تمدن نوین اسلامی است ولی از نظر دشمنان این جامعه اسلامی و مدنیت اسلامی نباید شکل بگیرد زیرا بعد از آن دولت سازی و سپس تمدن نوین اسلامی شکل می‌گیرد که واقعاً سلطه استکبار و استعمار غرب، آمریکا، صهیونیست و همه را در هم می شکند، بنابراین این اتفاقات اخیر رخ داد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

صدایش در ولوله جمعیت گم شد دستی از پشت سر روسری‌اش را کشید. موهایش در هوا پریشان شد خواست از میانشان بیرون بزند که پاره آجری به پیشانی‌اش خورد درد در تنش پیچید. سرش گیج رفت. به سمت برادرش نگاه کرد که به سویش می‌دوید. - دارید چیکار می‌کنید؟ خواهرمه نزنید نزنید لعنتی‌ها! واسه چی خودسر کار می‌کنید؟ ولش کنید. گرمی خون را روی صورتش حس کرد. چشم‌هایش جایی را نمی‌دید. روی زمین افتاد خون آرام آرام از لای موهای پریشانش بر سنگ‌فرش محوطه جاری شد وقتی برادرش او را روی دوش گرفت و به سمت خیابان دوید، صدای نفس نفس زدنش را می‌شنید.

این کتاب با ۱۱۰ صفحه و قیمت ۷۰ هزارتومان عرضه شده است.

کد خبر 6093337 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت