Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، با اشاره به نقش اردو های رواهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان کرد: فرهنگ ایثار سدی محکم در برابر زیاده خواهی و توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ علی حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز(23 آبان) در جمع خبرنگاران، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت سدی محکم در برابر توطئه ها و زیاده خواهی دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه دشمن در قالب توطئه های مختلف به دنبال جدا کردن نسل جوان و نوجوان از ارزش های انقلابی و اسلامی دارد، بیان کرد: صیانت از دستاوردهای انقلاب و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

 

سرهنگ پازدار، با اشاره به نقش کاروان های راهیان نور در نهادینه سازی فرهنگ ایثار، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور در نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان ما بسیار موثر است.

 

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور هر ساله برگزار می شود، افزود: سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، در ادامه با اشاره به طرح اردوهای جهادی، بیان کرد: اردوهای جهادی گامی در مسیر محرومیت زایی و خودسازی و میدانی برای خدمت جوانان تحصیل کرده به قشر محروم جامعه است.

 

پازدار، بیان کرد: طی سال جاری تعداد ۲۰۰ هزار نفر به اردوهای جهادی یک، سه، هفت و ۱۰ روزه، در استان اعزام شده اند.

 

وی در ادامه با اشاره به همکاری بسیج لرستان در طرح اربعین حسینی، بیان کرد: در دو شهر نجف و کربلا  و مرز مهران موکب های سپاه پاسداران لرستان دایر شد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان، بیان کرد: بیش از 70 هزار زائر اربعین حسینی در موکب های سپاه لرستان اسکان و پذیرایی شدند.

پایان پیام/186

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب