Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - امداد رساني به زلزله زدگان استان کرمانشاه در حالي ادامه دارد که تعداد تلفات انساني همچنان در حال افزايش است و مردم نگران سرماي شب پيش رو و تامين مواد غذايي هستند.
خبرگزاري مهر- گروه استان‌ها: لرزيدن تعداد زيادي از استان‌هاي کشور طي شامگاه يکشنبه موجب وحشت عمومي و حضور مردم در خيابان‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين گزارش علاوه بر آخرين وضعيت خسارات زلزله در غرب کشور، اخبار برخي از استان‌هايي که در جريان اين زمين‌لرزه تکان خوردند آمده است.
مطابق اطلاعات اوليه منشأ لرزش استان‌هاي مختلف کشورمان وقوع زلزله در مرز کرمانشاه با کشور عراق بوده است. اين زمين‌لرزه در منطقه «ازگله» استان کرمانشاه ثبت‌شده است.
جزئيات اخبار مربوط به اين زمين‌لرزه را در زير مي‌خوانيد.
15:46 تلاش وزارت نيرو براي رفع مشکلات مناطق زلزله کرمانشاه
رئيس ستاد مديريت بحران کشور از تلاش وزارت نيرو براي رفع مشکلات مناطق زلزله ديده نظير سرپل ذهاب و قصرشيرين خبر داد.
اسماعيل نجار در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت:به دليل گستردگي ابعاد حادثه مشکلاتي شامل تامين آب آشاميدني،غذا و چادر براي اسکان موقت وجود دارد که همه درصدد رفع آنان هستند.
وي افزود: وزارت نيرو نيز در زمينه تامين آب و برق شهرهاي حادثه ديده اقداماتي اساسي را انجام داده است.
نجار خاطر نشان کرد: به نظر مي رسد تا سه چهار ساعت ديگر 80تا 90 درصد آب شهر سرپل ذهاب تامين مي شود و اکنون 85 تا 90 درصد برق اين شهرستان نيز برقرار است.
وي افزود: برقراري آب شهرستانهاي ديگر نظير قصرشيرين به يک تا يک و نيم روز زمان نياز دارد.
15:40 چشمه هاي تامين آب سرپل ذهاب و قصرشيرين گل آلود شده اند
مدير آموزش همگاني و روابط عمومي آبفاي استان کرمانشاه گفت: به دليل فعل و انفعالات زمين چشمه هاي تامين آب سرپل ذهاب و قصرشيرين گل آلود شده اند.
حسين علي مرادي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به زلزله شب گذشته در اين استان گفت: در سرپل ذهاب، قصرشيرين و ثلاث باباجاني مشکل تامين آب داريم.
وي افزود: به دليل فعل و انفعالات زمين، چشمه هاي تامين آب گل آلود شدند و مجبور شديم از مدار خارج کنيم.
مدير آموزش همگاني و روابط عمومي آبفاي استان کرمانشاه گفت: لوله هاي انتقال آب به قصرشيرين هم به دليل قطع برق از مدار خارج شدند.
15:25 اعلام شماره حساب براي کمک به زلزله زدگان غرب کشور
در پي تشکيل کميته بحران به منظور کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه در ستاد مرکزي سازمان بهزيستي کشور ، امروز تيم کميته بحران به مديريت رئيس مرکز توسعه پيشگيري و درمان اعتياد عازم استان کرمانشاه شدند.
معاون وزير و رئيس سازمان بهزيستي کشور در پي وقوع زلزله استان کرمانشاه ضمن تسليت به بازماندگان حادثه و ملت شريف ايران از کليه معاونين و مديران ستادي و استاني خواست با قيد فوريت ، از تمامي امکانات و ظرفيت هاي موجود براي کمک به آحاد زلزله زدگان استان کرمانشاه استفاده و از هيچ خدمتي دريغ نکنند.
سازمان بهزيستي شماره حساب 90190 بانک ملت؛ شماره مشارکهاي مردمي بهزيستي کشور را ويژه کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور اعلام کرد.
15:13 فعاليت مجموعه هاي پروازي ناجا در امدادرساني به زلزله کرمانشاه
سردار اشتري امروز دوشنبه در بازديد از مناطق زلزلهزده کرمانشاه اظهار داشت: از ساعات اوليه دستگاه هاي امداد رسان حضور پيدا کردند، نيروي انتظامي از دقايق اول حضور پيدا کرد، نيروهاي کمکي از شب گذشته به استان و شهرهاي زلزله زده اعزام شده اند.
وي بيان کرد: اميدوارم باز هم بتوانيم کمک‌هاي بيشتري را در اين زمينه داشته باشيم.
سردار اشتري گفت: بحث امنيت و نظمي که بايد ايجاد شود در مناطق زلزله زده يکي از اولويت‌هاي نيري انتظامي است، مشکل خاصي در راه هايي که منتهي مي شود به شهرهاي زلزله زده نداشته باشيم و همکاران ما مستقر هستند.
15:12 مشکلي درشبکه ديتاوتلفن ثابت کرمانشاه نيست/افزايش کانال‌هاي ارتباط
مديرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه با بيان اينکه مشکلي در شبکه ديتا و تلفن ثابت وجود ندارد و ارتباطات ثابت و سيار نرمال است، از افزيش کانالهاي ارتباطي در استان خبر داد.
مسيب قباديان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شبکه ارتباطي تلفن ثابت و همراه و همچنين ديتاي استان پس از زلزله شب گذشته استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر هيچ گونه مشکلي در ارتباطات تلفن ثابت، همراه و ديتا دراستان کرمانشاه وجود ندارد.
وي تاکيد کرد: هم‌اکنون تمام ارتباطات ثابت و همراه استان نرمال بوده و تنها در لحظات اوليه وقوع زلزله، بطور طبيعي ترافيک تماس ها افزايش يافت که منجر به اشغال لحظه اي کانالهاي ارتباطي شد.
مديرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه تصريح کرد: در اين حادثه تعدادي از سايت هاي تلفن همراه بطور پراکنده به علت قطع شبکه برق، قطع شدند که تاثير چنداني در امر ارتباطات هم استاني هاي عزيز نداشته و بلافاصله بعد از وصل برق مجدداٌ ارتباط برقرار شد.
15:08 اغلب منازل در سرپل ذهاب دچار آسيب شده اند
اغلب منازل شهرستان سرپل ذهاب بعد از زلزله 7.3 ريشتري شب گذشته دچار آسيب هاي جدي شده اند.
مرورگر شما از ويدئو پشتيباني نمي‌کند.
فايل آن‌را از اينجا دانلود کنيد: video/mp4

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر

بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در دهستان بیاض شهرستان انار در استان کرمان به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر (عج)، بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور عصر امروز با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع در دهستان بیاض از توابع شهرستان انار استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه افتتاح این مراسم با بیان اینکه امروز با کمک خیرین بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: باید از افرادی که برای ارتقای کیفیت بهداشت در کشور تلاش می‌کنند سپاسگزاری کرد.

وی با اشاره به درخواست مردم و مسئولان این شهرستان، گفت: مردم درخواست دارند وزارت بهداشت و درمان در ادامه کار از این درمانگاه حمایت کند تا وقفه‌ای در کار آن ایجاد نشود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مشکلات استان کرمان است، افزود: خوشبختانه انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های دولت تامین آب شرب و پس از آن تامین آب کشاورزی و صنعت است، گفت: در حال حاضر نیز در مناطق مختلف کشور اقدامات مفید و موثری در حال انجام است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه