Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور روز سه شنبه با برگزاری ۹ بازی در شهرهای مختلف کشور انجام شد و تیم نفت مسجد سلیمان صدرنشین این مسابقات در شیراز مقابل برق متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور روز گذشته با انجام ۹ بازی هفته سیزدهم خود را هم پشت سر گذاشت و در حساس ترین بازی روز گذشته تیم های اول و دوم جدول در شیراز از پس یکدیگر بر نیامدند تا نساجی، تیم سوم در هفته دوازدهم بهترین استفاده را از این فرصت برده و بتواند از تیم برق جدید در جدول عبور کرده و به رده دوم صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتهای جدول اما تغییر خاصی صورت روی نداد و سه تیم صبا، شهرداری تبریز و راه آهن کماکان سه رده انتهایی جدول را در اختیار خود دارند. 

بدترین نتیجه هفته سیزدهم را هم تیم مس رفسنجان تحمل کرد. این تیم که در هفته های اخیر خوب نتیجه نمی گیرد، دیروز در حالی که ابتدا با دو گل در خانه خود از تیم بادران پیش بود، با دریافت سه گل بازی را واگذار کرد تا علی سامره به شدت مورد هجمه انتقاد هواداران مس قرار گیرد. این سومین شکست متوالی شاگردان سامره در سه هفته گذشته بود.

* بازگشت بادران هم به بازی هم به جدول
تیم فوتبال بادران که چند هفته ای بود از فرم دلخواه دور شده بود، در دیداری خارج از خانه مقابل مس رفسنجان به میدان رفت. در این بازی که پر گل ترین بازی هفته هم بود، ابتدا تیم میزبان با با گل های بهرام رشید فرخی در دقایق ۱۰ و ۱۷ از میهمان خود پیش افتاد اما تیم میهمان با گل محمد آبشک و ۲ گل دیرهنگام کریم اسلامی که در دقایق ۸۵ و ۹۳ از بازی شکست پیروزی ساخت.

بادران با یک «نیمه دوم» کاملا متفاوت نه تنها در این بازی «کامبک» داشت و به خوبی به بازی برگشت، بلکه به نوعی به کورس بالای جدولی ها هم بازگشت داشت. بادران در پایان هفته سیزدهم ۲۳ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید. این بازی با رد و بدل شدن ۵ گل پر گل ترین بازی هفته هم بود.

* دومین گل راه آهن
راه آهن همچنان می بازد، اما این تیم در هفته سیزدهم موفق شد دومین گل این فصلش را هم به ثمر برساند. راه آهن در هفته سیزدهم یازدهمین شکست این فصلش را تجربه کرد تا با ۲ امتیاز وضعیت اسفباری در قعر جدول داشته باشد. تنها نقطه مثبت این بازی برای راه آهن به ثمر رسیدن یک گل نوبرانه بود.

* نفت به خواسته اش در شیراز رسید
نفت مسجد سلیمان با محمود فکری روزهای خیلی خوبی را تجربه می کند. این تیم هفته هاست مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد و حاشیه امنیت مناسبی هم برای خودش با تعقیب کنندگان ایجاد کرده است. نفت در حساس ترین بازی هفته سیزدهم در شیراز به مصاف نزدیک ترین تعقیب کننده‌اش رفت و در یک بازی هوشیارانه و منطقی به آنچه می خواست رسید. 

شاگردان فکری گرچه به ظاهر در این بازی متوقف شدند، اما فاصله امتیازی مناسب خود با تعقیب کنندگان را حفظ کردند. با این تفاوفت که تا هفته دوازدهم اختلاف امتیاز این تیم با تیم دوم که برق شیراز بود ۵ امتیاز بود و در این هفته آنها با ۴ امتیاز از تیم دوم جدول که نساجی باشد پیش هستند.

* نساجی، تیم برنده در هفته سیزدهم
بهترین بهره را از اتفاقات صدر جدول تیم نساجی برد. در واقع مساوی نفت و برق شیراز برای نساجی یک اتفاق خوب بود تا شاگردان پاشازاده با پیروزی مقابل صبای پایین جدولی از رده سوم به رده دوم جدول رسید و فاصله امتیازی با صدر جدول را نیز تا حدودی کاهش دهد تا بیشترین بهره را در بالای جدول تیم نساجی برده باشد.

* ۳ تیم خارج از خانه و ۳ تیم در خانه برنده شدند
از ۹ بازی برگزار شده دیروز، ۶ بازی با برد و باخت به اتمام رسید و ۳ بازی با نتیجه مساوی تمام شد. از این ۳ بازی یک بازی بین ملوان و گل گهر با نتیجه یک - یک به اتمام رسید و دو بازی دیگر با نتایج مشابه بدون گل به پایان رسید.

از ۶ دیداری که با برد و باخت همراه بود ۳ تیم خارج از خانه برنده شدند و ۳ تیم هم در خانه خود موفق به غلبه بر حریفان شدند. بادران، آلومینیوم اراک و ایرانجوان سه تیمی بودند که در خانه حریفان موفق شدند به ترتیب بر مس رفسنجان، راه آهن و شهرداری ماهشهر پیروز شدند.

مس کرمان، نساجی و اکسین البرز هم موفق شدند به ترتیب بر ماشین سازی، صبا و فجر سپاسی غلبه کنند. نکته جالب اینجاست که هر سه تیمی که در خانه پیروز شدند با نتایج مشابه یک بر صفر سه امتیاز  بازی های خانگی را به حساب خود ریختند.

* زودهنگام و دیرهنگام ترین گل هفته
مجتبی ممشلی مدافع تیم نساجی در دقیقه ۳ مقابل صبا گلزنی کرد تا زننده زودهنگام ترین گل هفته باشد. در مقابل کریم اسلامی مهاجم تیم بادران در دقیقه ۹۲ زننده گل سوم و گل پیروزی بخش تیمش مقابل مس رفسنجان بود تا نه تنها دیرهنگام ترین گل هفته، بلکه حساس ترین گل هفته را زده باشد.

* گل زن ترین بازیکنان هفته
هفته سیزدهم به طور کلی یک هفته کم گل بود. دو بازی بدون گل، ۴ بازی با تنها یک گل، یک بازی با ۲ گل، یک بازی با ۳ گل و یک بازی هم با ۵ گل به پایان رسید تا در مجموع هفته سیزدهم را با ۱۴ گل پشت سر بگذاریم.

در این هفته دو بازیکن توانستند بیشتر از یک گل به ثمر برسانند که هر دو بازیکن هم در یک بازی این اتفاق را رقم زدند. بهرام رشید فرخی مهاجم تیم مس رفسنجان و کریم اسلامی مهاجم تیم بادران هر یک دوبار گلزنی کردند تا عنوان گلزن ترین بازیکنان هفته به این دو بازیکن تعلق گیرد. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

شایان مصلح در جمع خبرنگاران درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و خوشبختانه توانستیم شکست مقابل تراکتور تبریز را با کمک کادرفنی از یاد ببریم و از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. نساجی جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته‌اول است و می‌دانیم تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: بدون تعارف تراکتور تیم بزرگ و جزو چهار تیم برتر فوتبال ایران است و هواداران بسیار خوبی هم دارد. آن بازی که با نتیجه چهار بر یک تراکتور را شکست دادیم که نمی‌توان گفت شانسی بود اما شرایط به‌سودمان رقم خورد. در جام‌حذفی هم مقابل تراکتور خوب بازی کردیم و تراکتور هم خوب می‌دانست نباید مانند دیدار قبلی بازی کند و فقط زیر توپ می‌زد که توانست روی همین سبک‌بازی به گل هم برسد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جام‌حذفی هم گفت: در ضربات‌پنالتی نمی‌شود شانس بیشتری روی تیم‌ها قائل شد و علاوه‌بر مهارت، جو ورزشگاه و خیلی چیزهای دیگر تاثیرگذار است که در نهایت تیم فوتبال تراکتور موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و برای این تیم در ادامه مسابقات جام‌حذفی آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 749493

دیگر خبرها

  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز