Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@07:30:48 GMT

کشف 27 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بن

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۹۶۴۳

کشف 27 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بن

به گزارش ایرنا، کمال اکبریان چالشتری روز چهارشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این میزان 26 کیلوگرم مواد مخدر سنتی و بقیه صنعتی بوده است.
وی افزود: کشفیات امسال مواد مخدر شهرستان بن نسبت به مجموع کشفیات سال گذشته که هشت کیلوگرم بوده بیش از سه برابر افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبریان چالشتری همچنین در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان بن تصریح کرد: برای مهار و ذخیره آب های سطحی این شهرستان یک میلیارد و 400 میلیون ریال اختصاص یافت.
وی یادآور شد: 220 هکتار زمین در شهرستان بن برای کشت گیاهان دارویی پیش بینی شده است.
فرماندار شهرستان بن اظهار کرد: از این سطح 60 هکتار برای 25 دانش آموخته رشته های کشاورزی شهر بن، 50 هکتار در مزرعه آب رحیم و 10 هکتار در زمین های دیگر این شهرستان اختصاص دارد.
وی گفت: 100 هکتار زمین نیز برای توسعه کشت گیاهان دارویی در بخش شیدا از توابع شهرستان بن اختصاص یافته است.
اکبریان تاکید کرد: امسال 2 هزار کیلوگرم تن بذر برای اصلاح مراتع بین مرتعداران شهرستان بن توزیع شد.
وی افزود: تا دهه فجر امسال بهره برداری از سه کارگاه صنعت بوجاری، تولید سبد میوه و گاز پرکنی با ایجاد اشتغال برای 15 نفر آغاز می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان