Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:49:45 GMT

قطع 200 درخت در جنگل بلوط باشت

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۰۶۷۵

قطع 200 درخت در جنگل بلوط باشت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان شهرستان باشت باید در راستای قطع 200 اصله درخت بلوط در مسیر این شهرستان پاسخگو باشند.

به گزارش ایسنا، علی محمد احمدی امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان افزود: مسئولان منابع طبیعی و فرماندار شهرستان باشت باید در راستای قطع 200 اصله درخت بلوط در مسیر این شهرستان پاسخگو باشند و پس از مدیریت این مشکل در خصوص بازسازی جنگل‌های این منطقه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نباید برای حل هر مشکلی از قوه قهریه استفاده کرد و فلسفه انتخاب مدیران نیز ایجاد یک راه‌حل برای حل مشکلات و معارضات اجتماعی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی باید اعتبارات پژوهشی را به درستی مدیریت کنند و نباید این اعتبارات را بین کارمندان خود تقسیم کنند بلکه باید از تیم‌های تخصصی و علمی در این راستا استفاده شود.

احمدی تصریح کرد: دانشگاه‌ها در این حوزه پیشگام باشند و با استفاده از تیم‌های تخصصی خود برای پیشبرد اهداف پژوهشی استان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بازگشت اعتبارات پژوهشی از سوی مدیران استانی قابل پذیرش نیست، ادامه داد: مدیران استان در برنامه‌ریزی مشکلی ندارند و ضعف اصلی مدیران در اجرای برنامه‌هاست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: میزان جذب بودجه از سوی مدیران یکی از ملاک های ارزیابی آنهاست. در سطح استان مدیران کل و در شهرستان‌ها فرمانداران باید همه پروژه ها را به‌صورت ویژه بررسی کنند.

احمدی تاکید کرد: عملکرد مدیران را به‌صورت ویژه ارزیابی می‌کنم و پس از تذکر اخلاقی در صورت عدم اصلاح مسیر با مدیر متخلف برخورد می‌شود. دستگاه های اجرایی در اسرع وقت نسبت به تدوین برنامه پنج ساله حوزه اجرایی خود اقدام کنند.

وی بر حضور مدیران دستگاه ها با اطلاع کامل و آگاهی مناسب نسبت به تمامی ردیف های بودجه ای در جلسات تاکید کرد و گفت: مدیران باید برنامه ریزی و تحقق ریل گذاری ها را در دستور کاری خود قرار دهند و معاونین نسبت به انجام فعالیت های اجرایی اقدام کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوزه اقدامات نه اصل بر پرسش گری است و نه به راحتی از کنار مسائل و موارد می گذریم، اضافه کرد: با هیچ مدیری تعارفی نداریم و به مدیرانی که در حوزه های مختلف مواظب کارهای خود نیستند با امر به معروف تذکر می دهیم و اگر اصلاح نشود، به تذکر بسنده نخواهیم کرد.

عکس خبر آرشیوی است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت