Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از ارسال محموله دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی از بیمارستان امام سجاد (ع) این دانشگاه به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.

دکتر عزیز جوانپور در گفت‌وگو با آنا اظهار کرد: «در راستای اجرای فرمایش دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کمک به هموطنان زلزله زده غرب کشور به همت معاونت علوم پزشکی و بیمارستان امام سجاد(ع) تبریز اقلام دارویی مورد نیاز و ضروری، کمک های اولیه و تجهیزات پزشکی مصرفی بسته‌بندی و به ستاد مدیریت بحران استان تحویل شد تا به مناطق زلزله زده ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: «طبق هماهنگی های صورت گرفته، اکیپ کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز مستقر و آماده دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی دانشگاهیان برای زلزله زدگان است.»

جوانپور تصریح کرد: «دانشجویان عضو بسیج و هلال احمر نیز در حرکتی شایسته در حال تهیه و جمع آوری اقلام ضروری و مورد نیاز هم وطنان زلزله زده هستند که در ایام آینده ارسال خواهد شد.»

جوانپور به اعلام آمادگی معاونت علوم پزشکی این دانشگاه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اشاره کرد و گفت: «زنجیره های مهر و محبت و عطوفتیم و در راستای ارائه خدمات به هموطنان آسیب دیده و کاهش مصائب و آلام آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.»

وی از استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی خواست در حد توان و وسع خود به هموطنان زلزله زده کمک و یاری رسانند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حیدر محمدی، در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران، گفت: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می شود، افزود: یکی از مؤلفه های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

محمدی با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

همچنین، «رزان سلوطه» معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه، گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت های خوبی در زمینه های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن های موردنیاز، ما را یاری کند.

کد خبر 6093750 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان