Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته بسیج بیش از ۱۷۰۰ برنامه شامل بهره برداری و آغاز طرح‌های اقتصادی و برنامه متنوع فرهنگی، سیاسی در سراسر استان برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز همدان سردار مجیدی در نشست خبری با رویکرد مسجد محوری ضمن تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج گفت: امسال هفته بسیج با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فعالیت‌های بسیج با محوریت مسجد و با اهداف تربیت نیرو‌های مومن انقلابی برگزار می‌شود که برای این کار ۱۳۶ مسجد در استان همدان انتخاب شده است.
در این برنامه سه نوبت نماز در مساجد اقامه می‌شود و این طرح برای سال آینده در همه ۱۸۰۰ مسجد استان برنامه ریزی خواهد شد.
فرمانده سپاه انصارالحسین استان با بیان اینکه امسال هفته بسیج با شعار "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" آغاز می‌شود، افزود:همزمان با هفته گرامیداشت بسیج برنامه‌های متنوع شامل افتتاح ۲۰ طرح تولیدی در زمینه اقتصاد مقاومتی، افتتاح ۵۲ طرح محرومیت زدایی، اعزام ۲۵ گروه جهادی به مناطق محروم، بهره برداری ۷۲ طرح اشتغالزایی، برگزاری برنامه میز خدمت با حضور مسئولان، ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم در ۷۰ نقطه، کارگاه‌های آموزش مهارت خانوادگی ۳۸۰ مورد، برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب در ۳۵ نقطه،۴۰ برنامه خطبه خوانی حضرت زینب، عطر افشانی گلزار شهدا در ۱۷۰ گلزار، برگزاری ۵۰ نشست منتظران موعود، برگزاری ۷۰ یادواره شهدای آبروی محله و نشست‌های بصیرتی در ۳۳۰ مسجد، از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان است.
سردار مجیدی همکاری در زمینه اجرای طرح کرامت با موضوع پیشگیری از مصرف مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی را از دیگر فعالیت‌های بسیج بیان کرد و گفت: راه اندازی گشت محله با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج برای ایجاد امنیت کامل با همکاری نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌های بسیج است و این طرح از پنجم آذر آغاز می‌شود
وی گفت: راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه نیز از دیگر برنامه‌های بسیج است و امسال در هفته بسیج ۸۰ صندوق راه اندازی خواهد شد که این صندوق‌ها برای اشتغالزایی با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی راه اندازی می‌شود.   دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد مهیار یونس‌آبادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها در کانون بسیج شاهرود از اجرای ۱۸۰ برنامه طی هفته بسیج سازندگی با مشارکت ۱۷۴ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و بیان کرد: آبرسانی روستایی در روستاهای محروم شهرستان در زمره این برنامه‌ها است.

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدمت رسانی و توسعه روستایی در هفته بسیج سازندگی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: طرح آبرسانی به عشایر ابوالحسنی در منطقه خارتوران بی ارجمند از جمله این طرح‌های عمرانی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در ۱۳ عرصه برنامه ریزی شده است، تاکید کرد: موضوعات عمرانی، خدمت رسانی، اردوهای جهادی، پزشکی، خدماتی، عمرانی، طرح‌های عمرانی، آبرسانی و مرمت خانه‌های محرومان و… در زمره این برنامه‌ها است.

یونس آبادی از توزیع ۱۵ سری جهیزیه در هفته بسیج سازندگی بین نوعروسان مناطق محروم شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: بیش از یک هزار پرس غذا و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز بین محرومان شهرستان طی این هفته توزیع خواهد شد.

وی از بهره برداری ۶۵ پنل خورشیدی در قالب نیروگاه‌های خورشیدی خانگی با مشارکت شرکت توزیع برق و بسیج سازندگی در مناطق محروم شهرستان شاهرود طی هفته بسیج سازندگی خبر داد و گفت: عملیات آغاز اجرای ۶۵ واحد نیروگاهی خانگی دیگر در مناطق محروم شهرستان در طول این هفته آغاز می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود از برگزاری کارگاه‌های خوداشتغالی با مشارکت بسیج در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان در زمینه خود اشتغالی به صورت تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت شده است.

یونس آبادی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی در روستای یونس آباد با همکاری ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در این هفته همچنین شاهد برپایی میز خدمت در روستاها و شهرهای سراسر شهرستان شاهرود خواهیم بود.

کد خبر 6097355

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل