Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی: سید محسن عبداللهی در یادداشت پیش رو که پیرامون بست نشینی نزدیکان احمدی‌نژاد در حرم عبدالعظیم نگاشته، معتقد است: 

بست نشینی سیره علمای بزرگ و نخبگانی بوده است که درد دین داشته اند نه کسانی که نه تنها درد دین ندارند، بلکه تنها مشکلشان قدرت است.

 

به گزارش بولتن نیوز، متن این یادداشت به شرح زیر است:

در میان اخبار زلزله استان کرمانشاه، خبری آمد از جنس حضرات بهاری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر آمد که جناب درخت، اسفندیار رحیم مشایی بابت اتهامات متعددی به دستگاه قضایی احضار گشته است. در پی این احضار مرید ایشان، جناب دکتر محمود احمدی نژاد که زمانی چشم و چراغ مردم و نظام بود و هزینه سنگینی بابت حمایت از حق قانونی وی بر نظام تحمیل شده بود، تصمیم گرفت که در صحن حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بست بنشیند.

در دوره ای که عدالت خانه ای نبود و حکومت های فاسق بر سر کار بودند، چنین رفتاری از علما و بزرگان بر می آمد اما امروز که در حکومت جمهوری اسلامی هستیم و قواعد اسلامی به رهبری یک مرجع تقلید جامع الشرایط و آگاه به علوم و مسائل روز در کشور اجرایی شده است، دیگر بست نشینی و رفتارهای همراه با شلوغ بازی که تنها خوراک رسانه ها را تأمین کند، دلیلی ندارد.

البته جناب احمدی نژاد سابقه درخشانی در باب بست نشینی دارند. مثلا زمانی که رئیس جمهور بودند، ۱۱ روز به نشانه اعتراض نسبت به حکم رهبر انقلاب در رابطه با ابقای وزیر اطلاعات وقت، اقدام به خانه نشینی و یا دقیق تر بست نشینی کردند. آن زمان بود که علم انحراف بلند شد. انحرافی که احمدی نژاد را از ریاست جمهوری محبوب و مردمی تبدیل به کسی کرد که صلاحیتش برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری احراز نشد. و تنها همین امر کفایت نکرد و این کج روی تا جایی پیش رفت که هر کس در رفتار و گفتار فاصله بیشتری با وی گرفت، در ورطه انتخابات موفق تر بود و از اقبال عمومی بیشتری برخوردار گشت.

امروز نیز پس از برملا شدن پرونده های فساد اقتصادی و مدیریتی اطرافیان وی و احضار های متعدد به محاکم قضایی، و هم چنین احضار شخص احمدی نژاد، حضرات شرایطی ایجاد کرده اند که تنها باعث استهزا گشته است. دوست و دشمن نسبت به رفتارهای این ها زاویه دارند و انتقاداتی جدی به آن ها می کنند. اما متأسفانه گویا شخص احمدی نژاد در توهمی گیر افتاده است که اشتباهات متعدد خود را نمی بیند.

عدم محبوبیت و از بین رفتن پایگاه اجتماعی حداقل ثمره اشتباهات وی بوده است. تازه بگذریم از بلایی که بر سر اعتقاد مردم آمده است. میان تمام این کارها یک بازی جدید مانده بود که آن هم با بست نشینی اخیر به لیست بلند بالای کارهای عجیب وی اضافه گردید.

اما هدف احمدی نژاد از این بست نشینی و صحبت هایی که مطرح کرده است، چیست؟! در ویدئوهای منتشره از این بست نشینی احمدی نژاد از لاریجانی ها و مخالفت با ایشان سخن می گوید. باید دانست که اختلاف نظر میان احمدی نژاد و خانواده لاریجانی، بحث امروز و احضارها نیست و ریشه مسائل به دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد باز می گردد. امروز نیز وی سعی می کند با این روش های کهنه و به درد نخور، توجهات را مجددا به خود جلب نماید.

باید به وی متذکر شد که اگر واقعا قصد روشنگری در رابطه با برادران لاریجانی و به زعم خودش مافیای آن ها در زمینه قدرت را دارد، نمی بایست خلاف عقل عملی را انجام بدهد، بلکه در اقدامی منطقی و با روشی صحیح که مقبول جامعه باشد، می تواند عده ای را به چالش بکشد. این گونه نیست که وی و اطرافیانش هر عملی را انجام دهند و از هر راهی استفاده نمایند تا به مقصود برسند و یک نفر هم نباشد که بگوید چرا نظم جامعه را بر هم می زنید!!! بالاخره اگر زمانی قسم یاد کرده اند که پاسدار قانون اساسی باشند، امروز نیز باید بر سر قسم خود باقی بمانند، که اگر خلاف این عمل بشود، در راستی و درستی این ها می توان شک کرد.

در ضمن اگر روش بست نشینی هم انتخاب گشته، باید با توجه به قشری که آن را انتخاب کرده اند با این سبک و سیاق برخورد کرد. بست نشینی سیره علمای بزرگ و نخبگانی بوده است که درد دین داشته اند نه کسانی که نه تنها درد دین ندارند، بلکه تنها مشکلشان قدرت است.

با همین تفکر است که بی شک فردی هم چون احمدی نژاد و تعدادی از یارانش را می بایست جزو سرمایه هایی دانست که توسط افرادی هم چون اسفندیار رحیم مشایی به سمت ویرانی هدایت شدند. وگرنه چه کسی نمی داند که اگر زمانی احمدی نژاد چنین رفتاری می کرد شاهد چه بازتابی از سوی رسانه ها و مردم در قبال آن ها بودیم، اما امروز ماجرا چیز دیگری است و دیگر کسی برای او و دوستانش کاری نمی کند و حمایتی مردمی و رسمی از آن ها صورت نخواهد گرفت. احمدی نژاد و یارانش فراموش کردند که مردم در مقابل هر انحرافی می ایستند و با آن برخورد خواهند کرد وگرنه خود را به سمت هلاکت پیش نمی بردند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی سریع ۹۹ درصد میکروب‌ها با فناوری جدید فرابنفش

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، این تحقیق که در کنگره جهانی ESCMID  در بارسلون ارائه شده است قابلیت استفاده در بیمارستان ها برای تمیز کردن سطوح آلوده را نیز دارد.

دکتر «کورتیس دانسکی» « Curtis Donskey » مجری این طرح می گوید، راهبرد‌های سنتی و فعلی ضد عفونی دارای محدودیت خاصی هستند و دوباره و بسیار سریع مواد ضدعفونی شده بین دوره‌ های تمیز کردن آلوده می شوند.

اشعه ماوراء بنفش معمولی به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است، اما می تواند به پوست و چشم آسیب برساند، به این معنی که تنها زمانی می توان از آن استفاده کرد که یک اتاق خالی باشد.

آلودگی مجدد اتاق ها و سطوح به قدری سریع است که هدف محققان ارائه شیوه ای بوده که به طور مداوم اتاق ها را با افرادی که در آن حضور دارند ضد عفونی کند.

در مورد «فرا  UV-C»  وضعیت به دلیل طول موج کوتاه تر آن (222 نانومتر) نسبت به نور میکروب کُش معمولی UV-C (254 نانومتر)، متفاوت است.

بنابراین، نور فرا UV-C  به اندازه نور UV-C معمولی به عمق بافت نفوذ نمی کند. مطالعه منتشر شده در سال 2020 نشان داد که فرا UVC بیش از 99.9 درصد از ویروس کرونا که از راه هوا منتقل می شد را در حدود 25 دقیقه از بین برد.

دانسکی افزود: مطالعات بیشتری برای تایید ایمنی این پرتوها مورد نیاز است. وی به یک مطب دندانپزشکی در اوهایو اشاره کرد که لامپ های فرا UV-C را در اتاق های درمان نصب کرده است. پس از هزاران ساعت کار، هیچ گزارشی از عوارض جانبی صورت نگرفته است.

وی افزود: یک رویکرد جدید که می تواند اجرای فرا UV-C را تسریع کند، تنها زمانی است که یک اتاق خالی باشد. در حال حاضر در حال ارزیابی این رویکرد متناوب برای رفع آلودگی اتاق‌ های تجهیزات، حمام، سینک‌ ها و اتاق ‌های بیماران هستیم.

اولین مطالعه در نوع خود که ماه گذشته منتشر شد، مستقیما اثر ضد میکروبی فرا UVC را در برابر پاتوژن‌های موجود در هوا در یک مکان داخلی سرپوشیده نشان داد.

ازن به عنوان یک محصول جانبی

برای دانشمندان، ارزیابی غلظت ازن از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا فناوری‌ های فرا UV-C ممکن است مقادیر کمی ازن تولید کنند. گفته می شود ازن می تواند، مثلا، بافت های پوشاننده راه های هوایی انسان را تحریک کند.

تخمین زده می شود که تا 50 درصد از عفونت های مرتبط با مراقبت های بهداشتی قابل پیشگیری هستند. دانشمندان هشدار می دهند که تمیز کردن روزانه یا تمیز کردن دستی کافی نیست. بنابراین، نیاز به فناوری ای وجود دارد که خودکار، ایمن و مقرون به صرفه باشد مانند نور فرا UVC . نصب آنها ساده، مقرون به صرفه و در از بین بردن منابع بالقوه بیماری بسیار کارآمد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • نابودی سریع ۹۹ درصد میکروب‌ها با فناوری جدید فرابنفش
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست