Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:59:17 GMT

ورود ۴۰ هزار زائر پیاده امام هشتم (ع) به مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۷۸۵۹

ورود ۴۰ هزار زائر پیاده امام هشتم (ع) به مشهد

مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: طبق آخرین آمار تاکنون ۴۰ هزار زائر پیاده امام هشتم (ع) وارد مشهد شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رشیدیان ظهر پنجشنبه در حاشیه ی بازدید از ایستگاه های پذیرایی زائران پیاده  امام هشتم(ع)در جاده مشهد- چناران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساکنان خراسان رضوی از خیران، دستگاه های اجرایی و قوای مسلح، تمام امکانات خود را برای استقبال از زائران رضوی بسیج کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمت رسانی به زائران پیاده امام هشتم (ع) علاوه در ۸۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی استان؛ در ۴۰۰ مدرسه، حسینیه ها، تکایا، هیات های مذهبی  در مشهد مقدس نیز حال انجام است.

استاندار خراسان رضوی گفت: امسال شهروندان مشهدی نیز مفتخر به میزبانی از ۶۵ هزار نفر از زائران در منازل شخصی خود هستند و خوشبختانه در سال جاری شاهد رشد کمی و کیفی خدمات و نهادینه شدن فرهنگ میزبانی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۷۵ هزار زائر پیاده در محورهای استان در حال تردد هستند و ۴۰ هزار نفر نیز تا امروز وارد مشهد مقدس شده اند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به زلزله ی اخیر در کرمانشاه بیان کرد: ساکنان خراسان رضوی همزمان با میزبانی زائران رضوی، از هموطنانمان در غرب کشور غافل نشدند و گروه هایی از خدمتگزاران به زائران رضوی به صورت خودجوش و داوطلبانه، ایستگاه های خود را در مناطق زلزله زده بر پا کرده اند.

رشیدیان گفت: ایستگاه های آستان قدس رضوی در مناطق زلزله زده در هر وعده ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم و خیران خراسانی و هیات های مذهبی ۳۵ هزار پرس در هر وعده بین زلزله زدگان توزیع می کنند.  

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با کاشت ۸۵ هزار پیاز لاله در ضلع شمالی بوستان ملت و برگزاری جشنواره لاله دربیش از هزار مترمربع مساحت این فضا با استقبال و بازدید حداکثری زائران و مجاوران در مشهد روبه رو شد.

حسین مختاری افزود: ۱۵ هزار پیاز لاله  هم در باغ گل‌ها کاشته شد و این فضا نیز با استقبال گسترده‌ای روبه رو شد.

وی گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره در نظر است در سال‌های آتی این جشنواره با توسعه و اقدامات بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با هدف ارتقاء هر چه بیشتر جشنواره‌های لاله مشهد از سه باغ گل‌های لاله در تهران و جشنواره‌های  آسارا،   چمران و باغ ایرانی در ونک بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است