Web Analytics Made Easy - Statcounter

ری- فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله ری از اجرای ۵۰۰ برنامه در ۳بخش قلعه نو، فشافویه و کهریزک با رویکردی متفاوت در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اصغر آرزومندی درنشست خبری هفته بسیج طی سخنانی ضمن همدلی با هم میهنان عزیزمان در کرمانشاه عنوان داشت: حادثه ناگوار کرمانشاه دغدغه همه مسئولین به خصوص مقام معظم رهبری است که  ما را بر آن داشت تا با ابلاغیه ای جهت مشارکت فرماندهان پایگاههای بسیج و حوزه های تحت پوشش اقدام به جمع آوری اقلام مورد نیاز و ضروری آسیب دیدگان حادثه زلزله نمائیم و بر این اساس از طریق کمکهای مردمی و با کمک مسئولین بخشی،روحانیون مساجد اقلام را آماده ارسال نمائیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزومندی افزود: اعزام گروههای جهادی، گروههای پزشکی و درمان که بتوانند خدمات کیفی را برای زلزله زدگان فراهم آورند دردستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه روح الله ری در ادامه با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: در هفته بسیج با اجرای بیش از ۵۰۰برنامه در ۳بخش قلعه نو ،فشافویه و کهریزک با رویکردی متفاوت و اثربخش که برای مردم قابل لمس باشد این هفته را گرامی خواهیم داشت.

وی در ادامه بر لزوم همکاری های فی مابین بین سپاه و ادارات منطقه بر اجرای شایسته برنامه های هفته بسیج تاکید کرد و گفت: در نظر داریم علاوه بر برنامه های مستمر و مکرر که در ایام مختلف سال به مناسبتهای مختلف صورت می گیرد با همراهی و کمک ادارات مختلف کارهای تحرکی صورت دهیم که از آن جمله می توان به مسابقات ورزشی در دل مدارس ،پایگاهها و مساجد اشاره کرد که نسل جوان و امروزی را با ورزش بهتر و بیشتر می توان به سلامت محوری متصل نمود .

آرزومندی در خصوص دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان داشت و گفت: ما در این هفته  دیدار از خانواده معظم شهداء،عطرافشانی مزار شهداء و برگزاری یادواره ها و شب و شعر و خاطره و اعزام خانواده شهداء و گروهی از بسیجیان به مشهد مقدس را خواهیم داشت و علاوه بر برنامه های ذکر شده نیز همایشهای بومی و محلی در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و همایش مربوط به اعتیاد در خانواده را نیز خواهیم داشت .

فرمانده سپاه ناحیه روح الله(ره) در ادامه نیز تاکید بر حضور گروههای جهادی در هفته بسیج در جوامع روستایی را داشت و گفت: روستاهاایی در شهرستان ری هستند که گروههای جهادی به این روستاها جهت ارائه خدمات پزشکی ،دامپزشکی ،کشاورزی اعزام خواهند شد .

وی گریزی نیز به هفته کتابخوانی زد و گفت: همانگونه که برادران و خواهران بسیجی در راستای کارهای فرهنگی پیشگام هستند باید از نظر علمی نیز از هم سبقت بگیرند و در این رابطه در مسابقات  کتاب و کتابخوانی شرکگت کنند و از تجارب یکدیگر بهره ببرند و این مسابقات همزمان در شهر و روستاهای شهرستان ری انجام خواهد شد و نیز نمایشگاه عکس خواهیم داشت که در مدارس سطح منطقه قابل بازدید خواهد بود و بحث کوهپیمایی را برای عموم مردم به خصوص کوهنوردان عزیز و ورزشکاران را خواهیم داشت .

آرزومندی در ادامه افزود:  رژه موتورسواران و رژه مشترک گروههای نظامی و انتظامی را خواهیم داشت و این رژه حماسه ساز نیز در قلعه نو انجام خواهد گرفت و مانور فرهنگی با حضور خواهران را نیز در حسن آباد خواهیم داشت .

وی در خاتمه از خبرنگاران به واسطه انعکاس خبرها تشکر و قدر دانی نمود و گفت: تمامی کارهای صورت گرفته توسط شما عزیزان با قدرت بیشتری انعکاس پیدا می کند و رسالت خطیرشما عزیزان را در جبهه های حق بر علیه باطل در سوریه لبنان و عراق زمانی که در حال تهیه گزارش هستید بیش از گذشته بر ما نمایان شده است و امیدواریم که با سلامتی و تندرستی در این مسیر پایدار بمانید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • احصاء سرخط‌های عملیاتی برنامه ساماندهی قلعه ضحاک
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است