Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان گفت: کمک‌های مردمی و تجهیزات هلال‌احمر سمنان در قالب ۸ کامیون و یک نیسان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

علی یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به وقوع زلزله 7.3 ریشتری در منطقه غرب کشور اظهار داشت: هشت هزار قطعه پتو از محل انبارهای جمعیت هلال‌احمر استان سمنان و یک کامیون پتو اهدایی مردم به این منطقه ارسال‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 600 چراغ والور از سمنان به کرمانشاه ارسال شد افزود: 1000 قطعه چادر و 2 کامیون آب‌معدنی نیز برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه ارسال‌شده است.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان با تأکید بر اینکه نوع‌دوستی و حمایت از هم‌وطنان در مواقع بحران مهم‌ترین خصیصه ایرانیان است تصریح کرد: تاکنون از استان سمنان بالغ‌بر 8 کامیون و یک نیسان از اقلام مختلف و کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال‌شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: 2 تیم واکنش سریع و گروه‌های امداد و نجات هلال‌احمر این استان برای کمک به مردم زلزله‌زده منطقه غربی کشور در حالت آماده‌باش قرار دارند.

یحیایی با اشاره به اینکه درمجموع 125 نفر از نیروهای هلال‌احمر در این امر سامان‌دهی شدند خاطرنشان کرد: 25 نفر از این افراد در قالب تیم واکنش سریع و 100 نفر دیگر در گروه‌های امدادی هستند.

وی ابراز داشت: گروه‌های واکنش سریع متشکل از دو گروه 10 و 15 نفره است که اعضای آن نسبت به امور امداد و نجات مهارت را در بالاترین سطوح امدادی کسب کردند.

انتهای پیام/

R41366/P1377/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود