Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش در جلسه کمیسیون آرد و نان در فرمانداری این شهرستان افزود: دسترسی سریع و آسان به نان با کیفیت در شهر گردشگرپذیر آستارا ضروری است و نانواها باید علاوه بر ارتقای کیفیت نان، از بکار بردن برخی افزودنی های زیان بخش خودداری کنند.
وی ادامه داد: وضعیت برخی نانوایی ها و کیفیت نان در آستارا چندان رضایت بخش نیست و وجود تعداد قابل توجهی نانوایی بدون مجوز، نشانگر ضعف عملکرد کمیته بازرسی است و نظارت ها باید تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: نان در آستارا باید با شکل و کیفیت مطلوب، عامل جذب گردشگر باشد و اتحادیه نانوایی ها برای برخی نانواها دوره‌های آموزشی برگزار کند.
رنجکش گفت: صنعتی شدن نانوایی های آستارا ضروری است و تحقق آن به اشتغالزایی منجر خواهد شد.
بیژن خالق وردی پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نیز در این نشست گفت: از 205 نانوایی این شهرستان 142 واحد یارانه‌بگیر، 63 واحد آزاد پز و 43 واحد دوگانه سوز است و به زودی بر تعداد نانوایی های دوگانه سوز افزوده خواهد شد.
ایرج شیارکار مدیر جهاد کشاورزی آستارا نیز در این نشست، ذخیره مصرف یک ماهه گندم و آرد این شهرستان را بیش از سه هزار و 100 تن گندم و سه هزار و 500 کیسه آرد اعلام کرد.

** تاکید فرماندار آستارا بر تعریف عرصه های جدید وقف در این شهرستان
فرماندار بندر آستارا گفت: جهت توسعه وقف در این شهرستان باید عرصه های جدیدی برای آن تعریف شود، تا افراد غیر متمکن نیز در این سنت حسنه مشارکت کنند.
به گزارشروابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش به مناسبت هفته وقف در دیدار با رئیس و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: تنها افراد متمول از عهده وقف اموال بر می آیند، اما خیلی ها آرزوی مشارکت در این امر خیر را دارند و می‌توانند دانش، تجربه، وقت و سایر دارایی های خود را وقف کنند.
وی اظهار کرد: مردم مهربان و مومن آستارا می‌خواهند واقف باشند و اداره اوقاف و امور خیریه باید شیوه‌ها و نمونه های مختلف وقف را بشناساند تا جامعه به سوی آنها هدایت شود.
وی ادامه داد: در آستارا ظرفیت های زیادی برای وقف وجود دارد و باید اداره اوقاف و امور خیریه با ترسیم مسیر، انگیزه وقف را در مردم ایجاد کند و آرامستان حرم امامزادگان آستارا نیز باید ساماندهی شود.
جمشید مهدوی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا نیز در این نشست از وجود 12 موقوفه با 120 رقبه در این شهرستان خبر داد و بر همکاری خیران جهت ترویج فرهنگ وقف تاکید کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده:کبیری
7124 / 2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دختر ۱۸ ماهه از چنگ کودک‌ربای اخاذ

مجرم دستگیر شده انگیزه خود را از ربودن دختر ۱۸ ماهه اخاذی از خانواده کودک اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، سردار جواد تقوی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در پی اعلام خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه از استان گیلان و متواری شدن مجرم به سمت شهرستان خلخال با استفاده از یک دستگاه سواری پراید، پوشش انتظامی محور‌های مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با پوشش انتظامی محور‌های مواصلاتی و به هنگام کنترل خودرو‌های عبوری سواری پراید مورد نظر شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری رباینده کودک ۱۸ ماهه گفت: مجرم دستگیر شده انگیزه خود از ارتکاب جرم را اخاذی از خانواده کودک اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات ربوده شدن کودک ۱۸ ماهه اعلام شد
  • نجات دختر ۱۸ ماهه از چنگ کودک‌ربای اخاذ
  • کودک ربوده شده از گیلان در خلخال پیدا شد
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • سهمیه آرد نانوایی های تالش افزایش یابد
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب