Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملایر- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: 2 طرح محرومیت زدایی در اسلامشهر آق گل و در مجموع 30 برنامه محوری و کیفی همزمان با هفته بسیج در سطح این شهرستان اجرا می شود.

سرهنگ داود ابراهیمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این هفته 100 مورد دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا انجام و پنج پویش من یک بسیجی هستم نیز راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نواخته شدن زنگ مقاومت در بیش از یکصد مدرسه این شهرستان و برپایی 20 نمایشگاه، افزود: 50 مسابقه ورزشی توسط بسیج ورزشکاران این شهرستان برگزار و چهار کارگاه دخترانه برپا می شود.
وی برگزاری 100 مورد نشست بصیرتی، برگزاری کارگاه مهدویت، برپایی نمایشگاه های دستاوردهای بسیج، کمک به جبهه مقاومت، دیدار با امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه طرح کرامت، برپایی کارگاه مادرانه و توسعه و ایجاد پنج مورد کانال های تلگرامی را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.
سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: علاوه بر این در هفته بسیج 15 یادواره شهدا و دو یادواره 'شهید آبروی محله' برگزار و از یک واحد مسکونی در روستای کریم آباد برای خانواده بی بضاعت بهره برداری می شود.
وی همچنین از دیگر برنامه های هفته بسیج به برگزاری 15 مورد مسابقات ورزشی بومی و محلی، توزیع پنج مورد سبد کالا، سرکشی از طرح های بسیج سازندگی و طرح های اقتصاد مقاومتی و اکران 10 مورد فیلم های حماسی اشاره کرد.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: همزمان با پنجم آذرماه همایش بزرگ بسیجیان با حضور سخنران کشوری به عنوان یکی از مهمترین برنامه های محوری هفته بسیج با حضور گروه های نمونه اقشار بسیج و نهادها و ارگان های شهرستان برگزار می شود.
سرهنگ ابراهیمی گفت: همزمان با هفته بسیج طرح کلیدی 'گشت بسیج محله محور' در چند محله آغاز و با رعایت ضوابط، مقررات و حقوق شهروندی در سطح شهر نیز اجرا می شود.
وی با اشاره به شعار هفته بسیج با عنوان بسیج مظهر مردم سالاری، اظهار کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه یک نیروی کارآمد برای همه عرصه ها و نهادی مقدس و غیر جناحی است.
وی با بیان اینکه آمادگی کامل برای اعزام گروه های جهادی به مناطق زلزله زده غرب کشور را داریم، افزود: تاکنون 9 کامیون کمک های مردمی همراه با دو خودروی نیسان به این مناطق ارسال شده و بیش بینی می شود با توجه به استقبال خوب مردم شهرستان برای کمک رسانی، این آمار به 20 کامیون افزایش یابد.
سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: امروز نیز سه کامیون کمک های مردمی و یک دستگاه خاور کمک های نقدی و غیرنقدی مردم ملایر، به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
هفته بسیج از 29 آبان آغاز و تا پنجم آذرماه ادامه دارد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود