Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: به منظور کمک به آسیب دیدگان زلزله در غرب استان کرمانشاه، تیم امداد و نجات این سازمان به این مناطق اعزام شد.

رامین اسدنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اعلام آمادگی آتش نشانان برای حضور در مناطق زلزله زده، 15 نفر از نیروهای ماهر و با تجربه در قالب این تیم امروز به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: علاوه بر اعزام این تعداد آتش نشان، یک دستگاه نیسان حامل مواد خوراکی و البسه نیز که توسط نیروهای این سازمان جمع آوری شده بود برای کمک به مردم به این مناطق، ارسال شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تاکید کرد: یک دستگاه خودرو حاوی تجهیزاتی همچون فک های باز کننده، قیچی برش، هوا و گاز، انواع دیلم، موتور برق و موتور جوش نیز همراه این تیم امدادی به منطقه اعزام شده است.
اسدنژاد یادآور شد: همچنین با توجه به اینکه آب آشامیدنی در این مناطق کم است یک دستگاه تانکر حمل آب که کاملا شست و شو شده و کلر زنی نیز انجام گرفته جهت آبرسانی به این مناطق اعزام شد.
به گفته وی، یک دستگاه اتوبوس نیز از طریق سازمان اتوبوسرانی سنندج برای جابجایی نیروها و انجام خدمات دیگر به مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه فرستاده شد.
وی اضافه کرد: تا زمانی که مدیریت بحران استان کرمانشاه اعلام کند نیروهای آتش نشانی در مناطق زلزله زده حضور خواهند داشت و عملیات امداد رسانی را انجام می دهند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند و تاکنون بیش از 350 پس لرزه با قدرت سه ریشتر به بالا در این منطقه ثبت شده است.
کانون این زمین لرزه مرز ایران و عراق نزدیکی شهر ازگله در استان کرمانشاه گزارش شده که زیان ها و خسارت های مالی و جانی زیادی به بار آورده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون 432 کشته و هفت هزار و 817 مصدوم داشته است، این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7348/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند

 رییس سازمان آتش نشانی ارومیه از غرق شدن ۲ نفر حین شنا در رودخانه نازلو خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین سرباز رشید افزود: پس از دریافت غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جست‌وجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: این عملیات از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شده و امدادگران در پی یافتن مفقودان هستند.

سرباز رشید بیان کرد: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این ۲ نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی