Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-29@04:02:51 GMT

زن یمنی قربانی حمله جنگنده‌های سعودی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۲۰۰۵

درگیری های مسلحانه میان نیروهای وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن و تحت حمایت ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان، با نیروهای انصار الله و ارتش یمن در شرق صنعا ادامه دارد.به گزارش بلاغ، ائتلاف سعودی یک خانه در استان صعده را بمباران کرد که منجر به کشته شدن یک زن یمنی شد.

به گزارش «اسپوتنیک»، درگیری های مسلحانه میان نیروهای وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن و تحت حمایت ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان، با نیروهای انصار الله و ارتش یمن در شرق صنعا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نظامی در وزارت دفاع یمن به خبرگزاری اسپوتنیک گفته است که این اتفاقات در حالی انجام شده که درگیری های مسلحانه دیگری در استان های «شبوه» و «مأرب» در شمال شرق صنعا ادامه دارد و در عین حال جنگنده های ائتلاف سعودی به دو منطقه «مسوره» و «محلی» در شهر «نهم» در شرق صنعا حمله کرده اند.

این منبع تأکید کرد که نیروهای ارتش یمن مواضع مزدوران وابسته به هادی در بلندی های «المناره» را با یک موشک زلزال ۱ هدف گرفته اند که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران وابسته به هادی و ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان شده است.

از سوی دیگر در عملیات ارتش یمن در استان جوف در نزدیکی مرز عربستان نیر دست کم ۸ تن از مزدوران وابسته به هادی کشته و زخمی شده اند و یگان توپخانه ای ارتش یمن تجمع مزدوران وابسته به هادی در منطقه «صبرین» در شهر «خب و الشعف» در استان جوف را نیز هدف گرفته اند.

در این میان به دنبال حمله جنگنده های سعودی به یک خانه در منطقه «الغور» در شهر «غمر» در استان «صعده» یک زن یمنی کشته و یک کودک زخمی شده است. در استان مأرب نیز جنگنده های سعودی خودروی یک شهروند یمنی در منطقه «الضیق» در شهر «صرواح» در استان مأرب را هدف قرار دادند که منجر به انهدام خودرو و کشته شدن راننده آن شد.


منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتش یمن اعلام کرد این جنگنده آمریکایی در حال انجام ماموریت خصمانه و جاسوسی در آسمان صعده بود که توسط یک فروند موشک زمین به هوای ارتش یمن شکار شد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد