Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود گفت: خود کعبی نیز علاقه مند است همکاری خود را با سپیدرود ادامه دهد و هواداران مطمئن باشند همین اتفاق نیز رخ خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی بهارمست در خصوص دیدار تیم فوتبال سپیدرود مقابل ذوب آهن از هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت:

امیدوارم بتوانیم شکست هفته گذشته برابر پارس جنوبی جم را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در آن بازی هم نمایش خوبی ارائه دادیم و می توانیم بگوییم که به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم. برای این بازی هم آماده هستیم و با تمام قوا به میدان می رویم.

علی بهارمست درباره این که هیچ بازیکنی از تیم صدرنشین لیگ برتر به تیم ملی دعوت نشد و آیا سپیدرودی ها هم انتظار دعوت بازیکنی از تیم توسط کی روش را داشتند، گفت:

ما اطمینان داریم که کارلوس کی روش (سرمربی تیم ملی فوتبال ایران) بازی های لیگ برتر را چه شخصا و چه توسط دستیارانش پیگیری می کند. با این وجود اعتقاد دارم می توانستیم حداقل یک بازیکن در اردوهای اخیر تیم ملی داشته باشیم. به طور مثال محمد نزهتی و حسین ابراهیمی عملکرد خیلی خوبی را در فصل جاری به نمایش گذاشته اند.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به قرار گرفتن تیمش در رتبه یازدهم جدول رده بندی گفت:

پیش از این هم گفته بودم که رقابت عادلانه ای در لیگ ما وجود ندارد. بعضی از تیم ها از منابع دولتی بهره می برند و در آرامش کامل کار می کنند اما تیم هایی مثل ما یا همین استقلال خوزستان که دو سال پیش قهرمان لیگ برتر شده، در حال غرق شدن در مشکلات مالی هستند.

علی بهارمست با اشاره به شایعه جدایی حسین کعبی از سپیدرود، در پایان خاطرنشان کرد:

کعبی یکی از محبوب ترین بازیکنان ماست اما برای پسرش دلتنگی می کند. در تلاش هستیم راهی پیدا کنیم که او در رشت بماند و مشکل خانوادگی اش نیز حل شود. خود او نیز علاقه مند است همکاری خود را با سپیدرود ادامه دهد و هواداران مطمئن باشند همین اتفاق نیز رخ خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)