Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان گفت: یک تریلر حامل کمک‌های مردمی که توسط جمعیت هلال احمرشهرستان تاکستان جمع آوری و بسته‌بندی شده بود به مقصد استان کرمانشاه اعزام شد.

علی اکبر طاهرخانی رئیس جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار ایسنا، گفت: این کاروان شامل یک خودرو نیسان حاوی آب معدنی و یک خودرور تریلر که شامل اقلام ضروری برای مصدومین و بازماندگان زلزله کرمانشاه بود، ظهر دیروز از تاکستان به مقصد مناطق زلزله‌زده غرب کشور حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر طاهرخانی در خصوص اقلام مردمی جمع آوری شده توسط جمعیت هلال احمر  توضیح داد: اقلام این کاروان شامل 400 دستگاه چادر، 200 تخته پتو، 60 شعله لوازم گرمایشی، 2000 عدد کنسرو، 2000 بطری آب معدنی، 100 بسته لوازم بهداشتی و شوینده، 200کیلو قند و یک کارتن  شیرخشک، 500 عدد کمپوت و آبمیوه، 500 بسته لوازم بهداشتی نوزاد، 300 کیلوبرنج، 30 بطری روغن خوراکی، 30 بسته ماکارونی و بالغ بر 1500 قرص نان، چندین کارتن مواد غذایی شامل: خرما، ماکارونی، بیسکوییت، شکلات، چای کیسه‌ای و دپوهای بزرگ لباس مردانه، زنانه، بچگانه، یک دپوی بزرگ اسباب بازی کودک و پکیچ ظروف به تعداد 200 عدد است که به همت مردم نوع دوست تاکستان تا به امروز به جمعیت هلال احمر تحویل داده شده.

طاهرخانی همچنین تصریح کرد: همزمان با سه پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی هلال احمر، ایستگاه شماره یک ثابت در تاکستان خیابان امام (ره )، جنب اداره برق -جمعیت هلال احمر تاکستان، ایستگاه یک سیار در تاکستان، خیابان امام (ره )، چهارراه بانک ملی، ایستگاه شماره دو سیار در تاکستان خیابان امام خمینی (ره)، چهارراه غفاری و چهار پایگاه هم در بخش‌های تابعه شهرستان از جمله نرجه، رحیم آباد و ضیاءآباد در راستای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم با جمعیت هلال احمر همکاری می‌نمایند.

وی همچنین افزود:طی چند روز گذشته تاکنون چند کاروان شامل اقلام غذایی، دارویی، پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز توسط بهزیستی شهرستان، گروه‌های مردمی، مراکز نیکوکاری و برخی انجمن‌های مردم نهاد که برگرفته از کمک‌های خودجوش مردمی است به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شده است.
طاهرخانی تصریح کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ریزش نزولات جوی(بارندگی) در روزهای آینده؛ در صورت امکان نایلون‌های رولی( متری ضخیم) را  جهت حفاظت چادرها و وسایل و کمک‌های ارسال شده در بسته‌های اهدایی خود بگنجانند و ضمن قدردانی از مردم نوع دوست و سخاوتمند شهرستان تاکستان لازم می‌دانم که تأکید کنم اقلامی مانند پتو، خشکبار، موادغذایی کنسروی، مواد و لوازم بهداشتی(پوشاک بچه وغیره) را در کمک‌ها و هدایای خود برای هم‌وطنان زلزله‌زده استان کرمانشاه؛ در الویت قرار دهند.
 

 ‌وی در پایان خاطرنشان کرد، که از ابتدای وقوع زلزله تلخ و ناگوار غرب کشور بلافاصله یک تیم ده نفره زبده امداد و نجات، مجهز به دو خودرو آمبولانس پیکاپ به این منطقه اعزام شدند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره

سعید کریمی خو مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : بر اساس اعلام سازمان حج، افرادی که در مرحله پیش زودتر مبلغ اعلام شده را واریز کرده بودند بر اساس اولویت به حج عمره مشرف خواهد شد.

وی افزود: در مرحله پیش که سهمیه مشخص شده برای اعزام به عمره اقدام کردند به دلیل وجود اختلافات سفر‌های عمره کنسل شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده با کشور عربستان، تا پایان ماه شوال اعزام حج عمره انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ۲ کاروان متشکل از یک کاروان اهل سنت و یک کاروان تشیع از استان کرمانشاه به حج عمره مشرف می‌شوند.

کریمی خو ادامه داد: ظرفیت هر کاروان ۸۵ نفر در نظر گرفته شده که مجموع سهمیه اختصاص داده شده به استان کرمانشاه ۱۷۰ زائر مشخص شده.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات زیرساختی فرودگاه شهید اشرفی استان کرمانشاه، اعزام‌ها از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران انجام خواهد گرفت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی