Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت با ایجاد غرفه ویژه‌ای در محیط مرکز به جمع آوری کمک‌های نقدی شهروندان مقیم فرانکفورت و شهرهای اطراف برای زلزله زدگان ایران پرداخت.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت در کشور آلمان با اعلام شماره حساب جهت واریز کمک‌های نقدی و ایجاد غرفه ویژه‌ای در محیط مرکز به جمع آوری کمک‌های نقدی شهروندان مقیم فرانکفورت و شهرهای اطراف پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این غرفه که همزمان با ویژه برنامه‌های ایام رحلت پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) و شهادت امامان نور و هدایت امام مجتبی و امام رضا (علیهم السلام) در مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت فعالیت خود را آغاز کرد با استقبال چشمگیری از مسلمانان و غیر مسلمانان کشورهای مختلف از جمله ایران، عراق، ترکیه، لبنان و برخی شهروندان آلمانی مواجه شد.

فعالیت این غرفه تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت و وجوه جمع آوری شده از طرق اطمینان بخش برای حمایت از آسیب دیدگان حادثه زلزله اخیر تحویل نهادهای فعال می‌شود.

انتهای پیام/

R1396/P36439/S8,89,95/CT1 موضوعات مرتبط زلزله کرمانشاه | زمین لرزه کرمانشاه

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)