Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) و هلال احمر دو ارگان مهم در خدمت‌رسانی محسوب می‌شود که لازم است مردم کمک‌های خود را در این دو ارگان متمرکز کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز زنجان اظهار داشت: سیره زندگی پیامبر اکرم‌(ص) یک الگوی اززشمندی برای زندگی انسان‌ها به‌ویژه مسلمانان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اخلاق حسنه را یکی از ضرورت‌های اصلی جامعه عنوان کرد و افزود: جامعه امروز ما نیاز به پیروی از سیره معصومان(ع) به‌ویژه پیامبر گرامی اسلام دارد.

خاتمی به سالروز آزادسازی سوسنگرد در سال 59 اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس دورانی سرنوشت‌ساز بود و حماسه‌های ملت ایران در تاریخ کشورمان می‌درخشد.

این مسئول با اشاره به هفته وقف براز کرد: وقف در دین مبین اسلام از جایگاه مهمی برخوردار است و باید فرهنگ وقف چه در حوزه فردی و چه در بخش اجتماعی در جامعه نهادینه شود تا جامعه اسلامی از آثار و برکات وقف برخوردار باشد.

وی به شهادت اما هشتم شیعیان در پایان ماه صفر اشاره و خاطرنشان کرد: بسیاری از نعماتی که در کشورمان وجود دارد به برکت وجود امام رضا( ع) در ایران به دست آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به قرارگیری در آستانه هفته بسیج عنوان کرد: بسیج یک فرهنگ و مظهر عظمت ملت ایران است که آثار و برکات زیادی دارد و در عرصه‌های مختلف در پاسداری از انقلاب حضور مهمی داشته است.

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج لشکر انقلاب و یک جریان است و فرهنگ بسیج در همه عرصه‌ها پیش‌رو بوده و تا زمانی که بسیج فعال است، انقلاب اسلامی در کشور جریان دارد.

خاتمی شمار ایرانیان حاضر در مراسم اربعین را بیش از 2.5 میلیون نفر برشمرد و افزود: اربعین حاوی درس‌های مهمی از جمله زنده بودن راه امام حسین(ع) پس از 14 قرن، مقاوت در برابر ظلم و ادامه داشتن آرمان‌های شهدا است و حضور با شکوه مردم در این گردهمایی حیرت جهان را برانگیخت.

وی با اشاره به جان‌باختن عده‌ای از هموطنان در زلزله کرمانشاه ابراز کرد: از لحظات نخست وقوع این حادثه دلخراش مردم و مسئولان با شور و هیجان زیادی برای خدمت‌رسانی وارد عمل شدند.

امام جمعه زنجان بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) و هلال احمر دو ارگان مهم در خدمت‌رسانی محسوب می‌شود که لازم است مردم کمک‌های خود را در این دو ارگان متمرکز کنند.

انتهای پیام/

R41375/P1357/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان