Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:36:46 GMT

حضور گردشگران خارجی در آئین عزاداری 28 صفر در شوش

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۸۲۶۴

حضور گردشگران خارجی در آئین عزاداری 28 صفر در شوش

شوش - ایرنا - همزمان با برگزاری آئین عزاداری 28 صفر در شوش جمعی از گردشگران خارجی از کشورهای مختلف در حرم حضرت دانایل نبی(ع) حضور یافتند.

به گزارش ایرنا 12 گردشگر از کشور چک و 19گردشگر از کشور آلمان با حضور در حرم دانیال نبی(ع) در شوش از عزاداری مردم فیلم و عکس تهیه کردند.
آئین های عزاداری ایام محرم و صفر در حرم دانیال نبی(ع) به یک جاذبه گردشگری مذهبی تبدیل شده که مورد استقبال گردشگران خارجی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از گردشگران خارجی شرکت کننده در آئین عزاداری 28 صفر در شوش با غذای نذری ، شربت و چای پذیرایی شد.
ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در شهرستان شوش در سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) عزاداری کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم ویژه عزاداری 28 صفر روز جمعه در محل آستان حضرت دانیال نبی (ع) ،حرم عبدالله بن علی (ع)و دعبل خزایی (ره) برگزار شد.
همچنین مردم این شهرستان از روز گذشته با سیاهپوش کردن مساجد ، تکایا، حسینیه ها و نیز خیابان ها و افراشتن پرچم عزا در سطح شهر سوگوار شدند.
همچنین ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت از شهرهای مختلف استان خوزستان از اهواز ، شادگان ، ماهشهر ، شوشتر و دشت آزادگان با حضور در آستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع) در شوش به سینه زنی و نوحه سرایی پرداختند.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حسینی سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء، گفت: مجموعه قرارگاه با توجه رسالت خود همواره در کنار دولت‌ها بوده و به عنوان بازوی اجرایی دولت نقش آفرینی می‌کند و در تمام حوزه‌های عمرانی و زیرساختی و در ٨ هلدینگ قرارگاه خاتم‌الانبیاء تمرکز داریم؛ مهمترین پروژه‌های مهم قرارگاه حضور در پروژه فشار افزایی میادین نفت و گاز بوده که نتیجه آن کمک به رفع ناترازی گاز کشور است.

سخنگوی این هلدینگ درباره حضور قرارگاه در میادین مشترک و حضور در میدان آرش اظهار داشت: قرارگاه به حوزه میادین مشترک ورود کرده البته میدان گازی آرش شرایط خاص خود را دارد و هنوز کار اجرایی را در میدان آرش شروع نکردیم و همچنین از دیگر پروژه‌های مهم حضور در طرح توسعه فرودگاه حضرت امام است.

وی با اشاره به ارتباط قرارگاه با کشورهای خارجی ادامه داد: قرارگاه در پروژه‌های فرامرزی هم حضور دارد که مهمترین آن صدور خدمات فنی و مهندسی بوده و نمونه اخیر آن، حضور در پروژه‌های سریلانکا بوده‌است. ارزش مشارکت خارجی قرارگاه در پروژه‌های متعدد ۵ میلیارد دلار است و این قراردادها برای کشور ارزآوری قابل توجهی خواهد داشت.

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه بخش خصوصی در بحث صدور خدمات مهندسی با مشکل نقل و انتقالات مالی مواجه است آیا قرارگاه با این مشکل مواجه نیست، ادامه داد: این مشکل برای تمام مجموعه‌ها و حوزه‌ها وجود دارد و با توجه به محدودیت‌ها در بخش نقل و انتقالات مالی با مشکلاتی مواجه هستیم اما انتقالات در حال جریان است و قفل نشده است.

وی در خصوص مشارکت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: برنامه‌ریزی برای ورود قرارگاه به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است.

کد خبر 6091425 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده