Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:36:04 GMT

بی تابی هندبالیست‌ها برای تشکیل دوباره تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۸۸۲۱

قهرمانی هندبال آسیا نزدیک است و این فرصتی شده تا یک بار دیگر ستاره های ایران که حالا هر یک در اروپا می درخشند دور هم جمع شوند.

به گزارش "ورزش سه"، سعید برخورداری گلر ملی پوش این فصل سپاهان اصفهان پس از چند فصل دوری دوباره به سپاهان بازگشته است در آستانه بازگشت ستاره های هندبال به تیم ملی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داده است که در ادامه آن را خواهید خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* شرایط این فصل برای خودت چطور است؟
در مورد شرایط این فصل باید بگویم که لیگ کمی شرایطت فشرده دارد و به خاطر اینکه سطح تیم ها به هم خیلی نزدیک است و سپاهان هم شرایط خیلی خوبی دارد و امیدوارم که بتوانیم یک مقام خوب داخل لیگ این فصل کسب کنیم.


* شرایط این فصل سپاهان به چه نحوی است؟


در سپاهان شرایط خوبی حکم فرما هست ولی یکسری از بازیکنان ما مصدوم هستند که متاسفانه تا به اینجای لیگ نتوانستند همراهی کنند که امیدوارم در هفته های بعد به ما برسند تا بتوانیم دور برگشت لیگ برتر را آنطور که دوست داریم به پایان ببریم و شرایط باشگاه سپاهان هم که از قدیم حرفه ای بوده و هست.

 

 

* رتبه پایانی سپاهان در این فصل؟


فکر می کنم که امسال بتوانیم قهرمان لیگ برتر بشویم و هدف اصلی همه ما رسیدن به همین مهم است.

 

* بازگشت ماجک به تیم ملی را چه طور می بینید ؟


درباره تیم ملی باید بگویم با اینکه مدت زیادی اردو نداشته ولی اینکه ماجک به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده خودش میتواند خیلی کمک کننده باشد به خاطر اینکه ماجک شناخت خوبی داره هم از بازیکنان و هم از شرایط هندبال آسیا و ایران و صد در صد میتواند آینده خوبی را برای هندبال ایران رقم بزند.

 

 

* با این شرایط چطور می شو هندبال رو دوباره به روزهای اوج اش برگردوند؟


هندبال تنها نیازی که در حال حاضر دارد کسب یک مقام خوب در سطح ملی میباشد و تنها چیزی به نظر من که میتونه بهش کمک کند تا نظر رسانه ها و مردم را به سمت مردم بربگرداند.

 

* تفسیر شما از بازی های آسیایی و انتخابی جهان؟


بازی های پیش رو هندبال ایران دیدار های خیلی سختی هست به خاطر اینکه همه تیم های آسیا هم به لحاظ تیمی و هم به لحاظ انفرادی در سطح خوبی قرار دارند و پیشرفت خیلی زیادی داشته اند به خصوص کره و ژاپن همچنین تیم های قطر و عربستان و بحرین هم همیشه در آسیا جز قدرت های هستند که حرفی برای گفتن داشته اند و بردن این تیم ها هیچ وقت کار آسانی نیست.

 

 

* آیا این دوره میتوانیم با شکست قطر قهرمان آسیا بشویم؟


امسال به جز قطر تیم های دیگری هم هستند که رقیب ما باشند و نباید فقط فکرمان روی این نکته باشه که باید قطر رو ببریم و کار واقعا سختی را داریم و قطر هم یکی از رقیب های ما هست که  فکر نمی کنم بردن آن چیز دور از دسترسی باشد.


* حرف پایانی؟


 امیدوارم که با شروع شدن نتایج خوب هندبال ایران شاهد توجه بیشتری از سوی رسانه ها از این ورزش باشیم و اینکه بتوانیم هندبال رو دوباره به روز های اوج خودش و خوب خودش به کمک هم بازیکنان و مسئولین فدراسیون برگردانیم.

تیم ملی هندبال هندبال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد