Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام حسن رضوی معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه بقاع متبرکه می توانند به عنوان قطب فرهنگی در هر شهرستان فضایی سرشار از عطوفت و معنویت را در آن ایجاد کنند، اظهار داشت: به مناسبت دهه وقف هشت «ایستگاه همه واقف باشیم» در سطح استان همدان برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ایستگاه‌های همه واقف باشیم روحانیون و مبلغان اعزامی مستقر شده و در زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف، پاسخ گویی به سوالات شرعی و احکام مراجعه کنندگان فعالیت می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان تصریح کرد: پاسخگویی به مراجعین در خصوص حوزه های مختلف وقف، ایجاد وقف های جدید، معرفی موقوفه های استان و ترویج فرهنگ وقف در محل ایستگاه های مشاوره وقف صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: ترویج سنت حسنه وقف به ویژه در جوار امامزادگان موجب تقویت روحیه معنوی عمومی مردم می شود چرا که امروزه وقف با رویکرد رفع نیازهای مردمی بهترین نوع وقف در راستای تقویت روحیه همکاری، تعاون و همدلی بین اقشار مختلف جامعه است.

رضوی اظهار کرد: دهه وقف فرصتی برای اشاعه فرهنگ وقف در جامعه است و لازم است تا وقف در ادارات، نهادها و جامعه نهادینه شود و از واقفان خیراندیش در این دهه به نیکی تجلیل شود.

وی خاطرنشان کرد: نواختن زنگ وقف در مدارس شاخص و زنگ انشاء با موضوع وقف، دیدار با خانواده‌های شهدا و واقفان، غبارروبی و عطر افشانی بقاع متبرکه، ارائه گزارش عملکرد در تریبون‌های نماز جمعه از جمله برنامه‌های تدوینی دهه وقف استان همدان است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت : تبلیغات محیطی و نصب بنر ، پوستر و... در ادارات و سطح شهر از دیگر فعالیت هایی است که جهت ترویج سنت حسنه وقف در این ایام صورت گرفته است.

انتهای پیام/خ

ایستگاه همه  واقف باشیم در همدان برپا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه آخرین محصولات صادراتی خود را در حوزه‌های آب، برق، پوشاک، رنگ و لوازم خانگی در بیش از ۵۰ غرفه به نمایش گذاشته اند.


در دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا رؤسای اتاق‌های بازرگانی ۲۰ کشور حضور دارند.


نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان از ساعت ۹ تا ۱۷ تا فردا در محل اتاق بازرگانی اصفهان برپاست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان