Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوخت ‎رسانی در استان کرمانشاه که از ساعت نخست وقوع زلزله به صورت فشرده در حال انجام بود، امروز (جمعه) و با تامین نیازهای فوری، به حالت عادی برگشت.

سوخت ‎رسانی در استان کرمانشاه که از ساعت نخست وقوع زلزله به صورت فشرده در حال انجام بود، امروز (جمعه) و با تامین نیازهای فوری، به حالت عادی برگشت.

به گزارش انرژی امروز، «فاطمه کاهی» رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اعلام این مطلب افزود: نفتکش های سیار از نخستین ساعات زلزله در مناطق مورد نظر مستقر شده بودند و این موضوع از طریق صدا و سیما به مردم اطلاع رسانی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا کنون چهار میلیون لیتر نفت سفید به این مناطق عرضه شده است.

کاهی بیان داشت: فقط امروز ۶ هزار عدد پیک نیک ۲.۵ و پنج کیلویی برای پخت غذا با همکاری شرکت‎های بوتان و پرسی‎گاز ایران به این مناطق ارسال شد.

وی با اشاره به ارسال هفت هزار کپسول ١١ کیلویی گاز مایع به مناطق مورد نظر، اظهار کرد: ۲ دستگاه شارژ کپسول ١١ کیلویی به ظرفیت‎های ۶٠٠ گالن (در ثلاث باباجانی) و هزار و ۵۰۰ گالن (در قصر شیرین) به صورت سیار مستقر شده است.

این مسئول همچنین از راه اندازی تاسیسات سیلندر پرکنی سرپل ذهاب خبر داد و گفت: این تاسیسات ظرفیت روزانه ۵٠ تن کپسول گاز مایع را داراست.

به گفته وی، حجم ذخیره سوخت در مناطق زلزله زده به صورتی بوده که نفتکش ها برای تخلیه در نوبت می ماندند.

بر اساس این گزارش، با وجود آنکه پس از وقوع زلزله، جایگاه‌های عرضه سوخت در استان کرمانشاه با صف طولانی خودروها مواجه بودند، اما سوخت ‎رسانی به مصرف کنندگان بدون مشکل و بی وقفه ادامه یافت و با تمهیدات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه خللی در ارائه سوخت به جایگاه‌ها و مصرف کنندگان نفت سفید پیش نیامد.

به گزارش ایرنا، زلزله ۷.۳ ریشتری یکشنبه شب گذشته در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و ۹۵۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند