Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ بهمن واقعی، فرمانده سپاه شهرستان دورود، ضمن تسلیت به مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم غیور کرمانشاه و خانواده‌های داغدار و آسیب‌دیده اظهار داشت: پنجم آذرماه نماد روز بسیج و هفته بسیج است و هر روز در جمهوری اسلامی و کشور‌های همسایه در جبهه مقاومت مردمی عراق، یمن، لبنان، سوریه هرروز، روز بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر روز مردم در برنامه‌های مختلف مانند روز استکبارستیزی، زلزله، اربعین و راهپیمایی شرکت می‌کنند و بنابراین ملت ما هرروز بسیجی‌وار خدماتی را به مملکت ارائه می‌دهند.

فرمانده سپاه دورود در بخش دیگری از سخنان خود، به پنجم آذرماه سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی (ره) اشاره و عنوان کرد: برنامه‌های هفته بسیج به‌طور مشترک در شهرستان دورود به‌صورت برنامه‌های بومی و محلی و برنامه‌های ابلاغی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در اولین و دومین روز از هفته بسیج که به تربیت «بسیج، مظهر مردم‌سالاری دینی» و «ظلم‌ستیزی و بسیج، جهاد و پیشرفت مقاومتی» نام‌گذاری شده است، برنامه‌های مختلفی مانند صبحگاه مشترک و زنگ مقاومت در مدارس، مشاوره پیشگیری از اعتیاد، افتتاح مزرعه پرورش شیلات ماهی سرد آبی، دیدار با خانواده شهدا و نشست بصیرتی، مردمی، برگزاری اردوی جهادی، مسابقات قرآنی، طناب‌کشی و کارگاه‌های مهارت‌های زندگی اجرا می‌شود.

سرهنگ واقعی گفت: در سومین روز از هفته بسیج که روز «بسیج، شور و شعور انقلابی» نام‌گذاری شده است نیز نشست‌های بصیرتی مردمی و سیاسی، ویزیت رایگان درمانگاه، ولی عصر (عج) و برپایی ایستگاه صلواتی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: کوهپیمایی بسیجیان، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام و یادواره شهدا، برپایی ایستگاه سلامت، مشاوره ازدواج آسان و خرید کالای ایرانی، وبرگزاری اردوی یک‌روزه اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم از دیگر برنامه‌هایی است که روز چهارم از هفته بسیج که به نام «بسیج، گفتمان انقلابی‌گری و کارآفرینی جهادی» نام‌گذاری شده برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه دورود گفت: در پنجمین روز از هفته بسیج که به‌عنوان «بسیج، انقلابی‌گری، ایثار و اقتدار جهانی» نام‌گذاری شده نیز نمایشگاه دستاورد‌های بسیج، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نماز جمعه، جلسه روشنگری و نشست بصیرتی و افتتاح کارگاه کارآفرینی، تجلیل از بسیجیان نمونه، جشنواره غذا‌های سنتی و محلی و همچنین ویزیت رایگان در مصلی شهرستان انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: روز ششم و هفتم که به ترتیب روز «بسیج، حضور در عرصه‌های دفاع، فرهنگ، علم و خدمات‌رسانی» و «بسیج، نمایش اقتدار و آمادگی دفاع همه‌جانبه» نام‌گذاری شده نیز به نمایشگاه بخشی از عملکرد بسیج و سپاه دورود، اجرای حرکات رزمی توسط رزمی‌کاران ذوالفقار، اجرای رژه حماسی و بیعت شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: اجتماع بزرگ بسیجیان در سالن شهدای کارگر در روز هفتم از هفته بسیج در شهرستان دورود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

برنامه‌های گرامی‌داشت هفته بسیج در شهرستان «دورود» اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: امروز یک وحدت قابل توجه بعد از عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم جعلی را شاهد هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج طی سخنانی عنوان کرد: امروز یک وحدت قابل توجه بعد از عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم جعلی را شاهد هستیم.

وی افزود: ما به مناسبت شهادت استاد مطهری هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم را در پیش داریم. آثار این شخصیت بزرگوار توسط حضرت امام مورد تایید قرار گرفت و در راستای تلفیق اندیشه، حوزه و دانشگاه تلاش کرد و یکی از دلایلی که دشمنان ایشان را به شهادت رساندند ترویج تفکر عاشورا و امام عظیم الشان بود.

سردار معروفی عنوان کرد: ما نقش ماندگار شهید مطهری را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم و اثر مکتوبات و اندیشه زیبای او در جامعه ما موثر خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به برنامه‌های این سازمان در سال 1403 عنوان کرد: سازمان بسیج در ایام هفته عقیدتی برای بسیجیان عزیز و توده‌های مردم برنامه‌های ویژه‌ای دارد. بسیج به عنوان تکیه گاه بزرگ ملت ایران است و امسال با این رویکرد به اجرای برنامه می پردازیم.

وی ادامه داد: در همین راستا از هشتم تا چهارده اردیبهشت برنامه‌های عقیدتی و سیاسی به صورت هماهنگ تا پایین‌ترین رده‌های بسیج را با رویکرد فرمان اعتلای فرمانده کل قوا در حوزه بسیج و جهاد تبیین و خدمت اجرا می‌کنیم.

معروفی تصریح کرد: تمرکز برنامه‌ها در سال 1403 روی گفتمان شهید مطهری خواهد بود و در این راستا برای همه روزهای هفته عقیدتی برنامه‌های خاصی پیش بینی شده است.

وی مطرح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها پیرامون حجاب و کرامت زنان در دانشگاه‌ها و در رده‌های بسیج خواهران پیش بینی شده است. علاوه بر این تبیین آثار و خدمات شهید مطهری و تجلیل از پژوهشگران برتر در این حوزه، تجلیل مقام معلم و بزرگداشت شهدای معلم از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: برگزاری مراسمات بزرگداشت در محل شهادت، محل زادگاه و همچنین در تمامی رده‌های مقاومت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته است.

وی عنوان کرد: همچنین تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی که این شهید بزرگوار از سال 43 آن را فریاد زدند نیز از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در بسیج است.

معروفی گفت: یکی از دستاوردهای شهید مطهری تولید قدرت نرم بدون نگاه سیاسی و قومی و مذهبی است. امروز دشمن اراده ملت ما را مورد هجمه جدید قرار داده و تغییر ذائقه و افکار را در دستور کار دارد که اندیشه‌های شهید مطهری می‌تواند در این حوزه بسیار راهگشا بوده و جلوی اقدامات دشمن را بگیرد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند بیشترین کمک را به ترویج اندیشه‌های شهید مطهری کنند، گفت: جهت دهی به افکار عمومی یکی از رسالتهای اصلی رسانه‌ها است که در کنار آن تلاش برای ایجاد وحدت که نتیجه اش تولید امنیت و قدرت است، موجب حل مشکلات کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان