Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:29:19 GMT

بسیج و سپاه محافظان کشور و انقلاب اسلامی هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۹۰۱۵

بسیج و سپاه محافظان کشور و انقلاب اسلامی هستند

ائمه جمعه شهرستان‌های آذربایجان شرقی در خطبه‌های نماز جمعه تاکید کردند: بسیج و سپاه حامیان واقعی مردم در روزهای سخت و محافظان کشور و انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستانهای آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله محمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر میانه، ضمن تسلیت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت سبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: ما افتخار می‌کنیم که حرم مطهر امام رضا(ع) در ایران اسلامی است چراکه وجود بابرکت ایشان برای ما اسباب رحمت و خیرات فراوانی است که از خداوند متعال در این ایام طلب داریم تا ما را جزو یاران باوفای آن حضرت قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه میانه بابیان اینکه حضرت محمد(ص) خاتم پیامبران است افزود: حضرت محمد(ص) نبوت را به پایان رسانده و نگین انبیاء الهی است چراکه ایشان انسان خاصی بودند که خداوند فرستاد تا جهانیان را هدایت کند خداوند پیامبری فرستاد تا راه درست زیستن و عاقبت‌به‌خیر را به نشان دهد امروز افتخار ما فلان شاه هخامنشی یا ... نیست افتخار ما حضرت محمد(ص) و اهل‌بیت (ع) ایشان هستند لذا اگر ما انقدر شهید داده و مشکلات را تحمل کرده‌ایم به خاطره پایدار ماندن اسلام است.

وی با تأکید بر اینکه حرم مطهر امام رضا (ع) و امامزاده‌هایی که در سطح کشور هستند خیرات و برکات فراوانی را برای ایران اسلامی دارند تصریح کرد: خیانت‌هایی که برخی شاهان ایرانی درگذشته کرده‌اند از یادها نمی‌رود لذا افتخار ما پیامبران و اهل‌بیت (ع) هستند و بهترین مناسبت‌ها به‌روزهایی اختصاص دارد که متعلق به اهل‌بیت(ع) است.

خطیب جمعه میانه با انتقاد از افرادی که در ایام شهادت و رحلت پیامبران و ائمه معصومین نیز اقدام به درآمدزایی می‌کنند گفت: پول آن‌قدر مهم است که اگر یک روز هم مغازه خود را باز نکنیم چرخ زندگی نمی‌چرخد؟ بعضی‌ها حتی در زمان اذان هم مشغول دادوستد هستند زمان اذان باید در مغازه‌ها را بسته و به مساجد جهت ادای نماز برونم در روایات به ما یاد داده‌اند فردی که نماز اول وقت می‌خواند محال است که در زندگی خود دچار شکست شده و به مشکل برخورد کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی بابیان اینکه امروز هر جنایتی در کشورهای اسلامی پیش می‌آید بانی آن عربستان و کشورهای کافر و بی‌دین هستند خاطرنشان کرد: امروز ما از مسلمانان و مستضعفین سراسر جهان حمایت می‌کنیم چراکه مکتب ما مکتب پیامبر اسلام (ص) است ما نمی‌توانیم نسبت به ندای کمک خواهی و مظلومیت مستضعفین و مسلمانان بی‌تفاوت باشیم.

وی با تسلیت جان باختن هم‌وطنان در زلزله غرب کشور اذعان کرد: زلزله غرب کشور امتحان بزرگ الهی بود که مردم و نیروهای مسلح در این راستا سنگ تمام گذاشتند و تاکنون کمک‌رسانی‌های بسیار خوبی توسط مردم و نیروهای مسلح به مردم این مناطق شده است تا مردم آن منطقه در تنگنا نباشند لذا اگر هر فرد حتی یک بسته نان خریده و به مردم آن مناطق اهدا کند بسیاری از نیازهای آنان برطرف می‌شود چراکه نان یکی از نیازهای اساسی زلزله‌زدگان است.

حجت‌الاسلام محمدی در ادامه اظهار کرد: غمگساری مردم ما در این حادثه تأسف‌بار تحسین‌برانگیز است چراکه آن‌ها در کنار مجموعه‌های دولتی و همت نظام اسلامی عزم جدی به کار گرفته‌اند تا در اولین فرصت و قبل از ورود زمستان منازل جدیدی را برای آن‌ها احداث کرده تا در سرمای جان‌سوز منطقه، زلزله‌زدگان دچار مشکلات و دغدغه‌هایی نشوند.

امام‌جمعه میانه خطاب به مردم این شهرستان گفت: با توجه به برودت هوا، نیاز مبرم به پتو و چادر و وسایل گرمایشی در این مناطق احساس می‌شود و از مردم شهرستان میانه درخواست می‌شود کمک‌های خود را مخصوصاً وسایل گرمایشی و اقلام غذایی خود را جهت ارسال به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ‌به سپاه میانه تحویل دهند.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مسلمانان جهان علی‌الخصوص جوانان در راهپیمایی بزرگ اربعین ابراز کرد: مقام معظم رهبری درباره اربعین فرمودند که حضور اقشار مختلف مردم در این مناسبت غیرقابل‌توصیف بود که ایشان از مردم عراق و جوانان انقلابی هم به خاطر حضور پرشور در این راهپیمایی تشکر کردند لذا مسلمانان با حضور در راهپیمایی اربعین عزت تشیع را به جهانیان نشان داد حرکتی که به جهانیان نشان داد لذا کدام کشور می‌تواند به 30 میلیون نفر غذا و نذری دهد واقعاً مایه قدردانی است این نشانگر این است که انقلاب حضرت مهدی (عج) نزدیک است چراکه اگر به جوانانی که با آن عشق و علاقه در راهپیمایی اربعین بودند تفنگ دستشان دهیم نمی‌گذارند اسرائیل و آمریکایی روی صحنه روزگار بماند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی همچنین با اشاره به شایعاتی که اخیراً در سطح شهر پخش و موجب رعب و وحشت مردم میانه شده است تأکید کرد: در شهر شایعاتی شده است که عده‌ای شیطان وارد منازل مردم شده و نوامیس آنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند که این موارد فقط در حد شایعه هستند و مسئله به‌وسیله شایعات بیش‌ازاندازه بزرگنمایی شده است در این مورد ما با دادستان محترم و شورای تأمین شهرستان جلسه برگزار کردیم که در این راستا چند نفر دستگیر شدند که به آن‌ها شلاق زده و مسئولین قضایی روانه زندان کردند.

امام‌جمعه میانه با اشاره به اینکه نوامیس مردم میانه خط قرمز ما بوده و اجازه هتک حرمت نمی‌دهیم هشدار داد: شهر کاملاً امن بوده و عده‌ای سعی دارند مردم را بترسانند. به خاطر حساس بودن مردم در هفته گذشته چند سارق دستگیر شدند لذا نیروهای امنیتی شهرستان شبانه‌روزی در حال تلاش هستند و اجازه کوچک‌ترین ناامنی را نمی‌دهند چراکه اگر مردم رفت‌وآمد مشکوکی دیدند سریعاً به پلیس 110 اطلاع داده و همکاری‌های لازم را انجام دهند.

ترویج فرهنگ کتابخوانی نیازمند تلاش همگانی است

حجت الاسلام سیدعظیم گلدوست در خطبه‌های نماز جمعه این هفته صوفیان با تسلیت جانباختن جمعی از هموطنان در زلزله استان کرمانشاه اظهار کرد: حادثه اسف‌بارزلزله در مناطق مرزی به ویژه استان کرمانشاه که باعث از دست رفتن و مجروح شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان شد موجب تأثر و تألم همگان شد و در اینجا لازم است از همدلی و همراهی مردم بخش صوفیان در کمک به زلزله زدگان تقدیر و تشکر کنیم.

وی با تاکید بر حمایت از اعضای پژوهسرای رازی صوفیان گفت: اعضای این پژوهش‌سرا از افتخار آفرینان صوفیان هستند و این موضوع را در شورای فرهنگ عمومی نیز مطرح می‌کنم و باید حمایت‌های لازم انجام شود.

امام جمعه صوفیان با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی افزود:کتاب معجزه الهی پیغمبر است و باید در ترویج فرهنگ کتابخوانی تلاش همگانی شود و این هفته را بر مردم کتاب خوان و مسئولین کتابخانه صوفیان تبریک عرض می‌نماییم.

گلدوست با انتقاد از موضع گیری‌های عربستان عنوان کرد: شیطنت عربستان زیاد شده و لحنشان بد شده و در حالی که نخست وزیر لبنان را زندانی کرده‌اند ادعا دارند ایران دخالت می‌کند و عربستان سگ تربیت شده آمریکاست.

بسیج و سپاه محافظان کشور و انقلاب اسلامی هستند

حجت‌الاسلام عبداله باقرنژاد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ممقان اظهار کرد: آنچه در زلزله اخیر کرمانشاه رخ داد با وجود فضای حزن انگیز و درد آلود مصیبت، صحنه‌های بی بدیل از همدلی و همراهی مردم ایجاد شده است و کمکهای مردمی باید تا التیام زخم کرمانشاه ادامه یابد.

وی افزود:نیروهای هلال احمر، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و دستگاه‌های دولتی دوشادوش همدیگر در کنار مردم زلزله زده غرب کشورمان هستند.

باقرنژاد در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به استعفای نخست وزیر لبنان با تهدید عربستان گفت: آل سعود و صهیونیست‌ها نقشه نابودی حزب الله لبنان و تشنج در این کشور را کشیده‌اند و حریری در دام این شیاطین افتاده است.

خطیب نماز جمعه ممقان تصریح کرد: امروز حزب الله لبنان در برابر اسراییل با شجاعت مقاومت می‌کند و این موضوع برای استکبار جهانی و آل سعودِ در حال نابودی، بسیار سخت است.

وی درپایان با گرامیداشت هفته بسیج ابراز کرد: بسیج و سپاه حامیان واقعی مردم در روزهای سخت و محافظان کشور و انقلاب اسلامی هستند.

سرمایه بزرگ برای حل موضوع قره باغ، توجه و الهام از عاشورا و امام حسین(ع) است

حجت الاسلام والمسلمین سالار سنجری در خطبه‌های نماز جمعه شهر جلفا با تسلیت حادثه دردناک زلزله کرمانشاه اظهار کرد:اهتمام به مشکلات مسلمانان به حکم روایت پیامبر عظیم الشان اسلام از شاخصه‌های مسلمانی است که بحمدلله این مهم به کرات در حادثه‌های مختلف و خاصه در این واقعه برای ملت بزرگ ایران نواخته شده است.

وی با تقدیر از مردم ومسئولین شهرستان در جهت کمک به زلزله زدگان تصریح کرد: زیبایی این صحنه‌ها برایم جایی بیشر می‌شد که وقتی می‌دیدم جوانان و مردمان و خانواده‌هایی که خود گریبانگیر صدها مشکل اقتصادی هستند چگونه در همان ساعات اولیه اقدامات لازم را انجام دادند از این رو بر مسولین منطقه‌ای و استانی شایسته ست که هر چه سریعتر شرایط بهتری در امر اشتغال و کارآفرینی تا جایی که در حوزه توانایی آنهاست ایجاد کنند.

سنجری در ادامه به عظمت جایگاه پیامبر اکرم(ص) نیز اشاره کرد و گفت:اساس تربیت پیامبر بر پایه محبت بود، از این رو همیشه با تبسم و گشاده رویی در میان جمع حاضر می‌شدند.

امام جمعه شهر جلفا در ادامه با اشاره به توطئه صهیونیستی آمریکایی سعودی استعفاء نخست وزیر لبنان تصریح کرد: این‌ها همه نشانگر وحشت قدرت‌های شیطانی از موقعیت منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی ایران است که اوج این قدرت با برچیده شدن رژیم منحوس سعودی و نابودی کامل رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک کامل خواهد شد.

سنجری در ادامه به تجمع اربعین حسینی نیز اشاره کرد و گفت: امام حسین منبع لا یزال عزت و سربلندی است که جامعه آشنا با خود را به قله‌های بلند حریت سوق می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به سیل زائران اربعین از جمهوری آذربایجان و نخجوان ، امروز سرمایه بزرگ برای حل قضیه قره باغ توجه و الهام از عاشورا و امام حسین (ع) است و اینکه دشمنان بخواهند قره باغ را به عنوان نمادی برای ذلت ملت آذربایجان تبدیل کنند قابل قبول نیست و فرهنگ الهامی زائرین اربعین از کربلاء و عاشوراء ضامن و نوید بخش رهایی قره باغ خواهد بود.

سند دار کردن موقوفات، نقش مهمی در تثبیت موقوفه دارد

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی نیز در خطبه‌‌های نماز جمعه سراب اظهار کرد: تلاش‌‌های حضرت پیامبر اکرم(ص) در طول تاریخ بشریت برای دعوت به وحدانیت خداوند بی‌‌نظیر هست.

وی در ادامه به حدیثی از حضرت پیامبر اشاره کرد و گفت: ایشان گسترش اخلاق کریمه و رفتار مناسب و از بین بردن ناملایمات اجتماعی را فلسفه بعثت خود عنوان کرده‌‌اند.

امام جمعه سراب با تاکید بر رواج ازدواج آسان و ایجاد زمینه اقتصادی توسط مسئولین، نقش خانواده‌ها را مهم ارزیابی و ارتباط نامناسب با نامحرم و بالارفتن سن ازدواج را موجب رواج بی بند و باری و فساد اعلام کرد.

اکرمی در ادامه از کسب رتبه اول سند دار کردن موقوفات شهرستان سراب که نقش مهمی در تثبیت موقوفات دارد تقدیر کرد.

امام جمعه سراب با اشاره به وقوع زلزله در مناطق کردنشین کشور ابراز داشت: دستور مقام معظم رهبری همه را با اتحاد به میدان آورد و در سراب نیز به همت مردم اقلام ضروری توسط نهادها جمع آوری و ارسال شد که در این میان نقش عشایر سراب بی بدیل بود.

ممانعت از ارسال کمک‌های نقدی به زلزله‌زدگان از سوی دولت آمریکا نشان از خصومت آن‌هاست

آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهر با توصیه نماز گذاران به تقوای الهی، اظهار کرد: امام رضا(ع) می‌فرمایند عمل صالح و عبادت را رها نکنید و در نظر بگیرید و همین‌که پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت (ع) دوست می‌گیریم کافی است نه این‌گونه نیست.

وی با اشاره به اینکه نماز منهای ولایت‌فقیه و عشق به اهل‌بیت (ع) هیچ ارزشی ندارد، افزود: کسی که به ائمه اطهار (ع) عشق می‌ورزد ولی حتی دو رکعت هم نماز نمی‌خواند این عشق بدون واجبات فایده‌ای نداشته و ندارد.

خطیب جمعه شهرستان اهر با تسلیت فرارسیدن رحلت جان‌سوزپیامبر اکرم(ص)، گفت: اکنون‌که ما فرصت تشرف به زیارت حرم مطهر پیامبر اکرم(ص)، قبرستان بقی و امام حسن مجتبی(ع) نداریم ولی می‌توانیم زیارت از راه دور و بعید داشته باشیم که همانند سال‌های گذشته زیارت از راه دور نیز امشب در مصلای نماز جمعه اهر برگزار می‌شود.

حاجی‌زاده به سالروز آزادسازی سوسنگرد نیز اشاره کرد، ادامه داد: امام خمینی(ره) از طریق نماینده ایشان حضرت آیت‌اللهخامنه‌ای به رزمندگان اسلام فرمودند که باید سوسنگرد تا فردا آزاد شود و همین‌طور هم شد و دشمن بعثی نتوانست به هدف خود دست یابد و توصیه بنده این است که نباید هیچ‌وقت این پیروزی ارزشمند و روز بزرگ فراموش شود و از طرفی هم به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی بابیان اینکه پروردگار متعال در آیه‌ای از قرآن کریم به‌تمامیانسان‌ها برای فرمان بسیج در جهت جهاد علیه دشمن را صادر کرده‌اند، ابراز داشت: در آستانه هفته بسیج قرارگرفته‌ایم که این هفته را به‌تمامی بسیجیان تبریک می‌گویم، در این زمان که دشمن هر روز در حال توطئه علیه ملت ایران و نظام اسلامی بوده باید روحیه بسیجی و انقلابی را حفظ کنیم و اگر می‌خواهیم دشمن طمع نکند باید این دو اصل را حفظ کنیم.

امام جمعه اهر اضافه کرد: تا زمانی که روحیه بسیجی و انقلابی حفظ شود دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند ولی اگر خدای‌ناکرده روحیه بسیجی فراموش شود قطعاً دشمنان از این حیث سوءاستفاده خواهند کرد به‌طوری که در دوران دفاع مقدس، سازندگی و مبارزه با تروریست‌های داعش روحیه بسیجی عامل پیروزی رزمندگان اسلام بود.

حاجی‌زاده گفت: این سخنان ارزشمند را مقام معظم رهبری فرموده‌اند و همین بسیج و روحیه بسیجی که دست و بال دشمن را بسته از برکات خداوند بوده که بر ما نازل‌شده است و ما هم وظیفه‌داریم تا برکات را به نحو احسن حفظ و حراست کنیم.

خطیب جمعه شهرستان اهردر ادامه به وقوع زلزله 7.3 ریشتری در غرب کشور و استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در اولین ساعات وقوع زلزله تمامی دستگاه‌ها را مکلف و موظف کرده بودند تا به یاری زلزله‌زدگان بشتابند و هم‌اکنون نیز شاهد سیل کمک‌های مردم به مناطق زلزله‌زده هستیم البته نباید فراموش کنیم که زلزله‌زدگان همچنان به البسه، پتو، چادر، نایلون و مواد غذایی نیازمند هستند.

وی ادامه داد: مردم از حمل خودسرانه کمک‌های غیرنقدی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خودداری کنند چراکه تردد بیش از حد خودروها باعث ترافیک در محورهای مواصلاتی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه شده که این امر نیز باعث اختلال در امدادرسانی و خدمات‌رسانیدستگاه‌هامی‌شود.

امام جمعه اهربا اشاره به اینکه دولت خبیث آمریکا از ارسال کمک مالی ایرانیان مقیم آمریکا به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه ممانعت کرده است، بیان کرد: ایرانیان مقیم آمریکا که مبلغ هنگفتی را جمع‌آوری و قصد ارسال به مناطق زلزله‌زده را داشتند دولت آمریکا برای ممانعت از ارسال کمک‌های مردم به زلزله‌زدگان حساب آن‌ها را بلوکه کرده است این در حالی است که اقدام آن‌ها نشان از خصومت آمریکایی‌ها با ایران دارد.

حاجی‌زاده با ذکر اینکه تحرکات و فعالیت‌های ضد ایرانی رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و آمریکا هیچ تأثیری در امورات ایران ندارد، گفت: طرح‌های آمریکا و رژم صهیونیستی با محوریت سعودی‌ها اکنون به‌جایی رسیده که مسلمانان را رها و به اسرائیل نزدیک شده‌اند نمی‌دانیم سعودی‌ها چه اخوتی با اشغال گر قدس دارند عربستان سعودی از هر سو با شکست مواجه شده‌اند و اکنون به ایران هراسی و تفرقه‌افکنی، تخریب حزب‌الله و مداخله در امور داخلی لبنان دست‌ زده‌اند.

خطیب جمعه شهرستان اهر در پایان با قدردانی از اقدام اسلامی و انقلابی رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، خاطرنشان کرد: دریکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی یک استاد دانشگاه بر علیه پیامبر اکرم(ص) و مقدسات جمهوری اسلامی سخنانی بر زبان آورده بود که با دستور دکتر ولایتی این استاد معاند نظام و اسلام اخراج شد ولی متأسفانه این‌گونه افراد کم نیستند به‌جای اینکه تدریس کنند به تخریب و تضعیف اسلام و نظام اسلامی می‌پردازند.

انتهای پیام/

R7887/P1486/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی صبح امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ در دیدار با اعضای برگزاری ستاد یادواره شهدا، اظهار کرد: حضور در یادواره شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی و فرصتی برای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که شهدا برای آن‌ها جان خود را فدا کردند.

وی افزود: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر محتوای صحیح برنامه‌های یادواره‌ی شهدا و انتقال پیام‌های صحیح به مخاطبان، خاطرنشان کرد: استفاده از روش‌های نوین و جذاب برای انتقال مفاهیم، مشارکت فعال خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ایجاد فضایی معنوی و عرفانی، توجه به نکات اخلاقی و احترام به مقام شهدا باید از محورهای مهم این یادواره باشد.

سلیمانی تاکید کرد: از دست‌اندرکاران یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل تقاضا می‌شود روایت‌گری در مورد پیام مهم شهدا و خاطرات آن‌ها، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پخش فیلم و عکس از شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار شهدا و نوحه‌خوانی در مورد مقام و جایگاه شهدا باید در اولویت مسئولان برگزاری یادواره‌ها باشد.

وی اضافه کرد: یادواره یعنی به یاد بیاوریم که چگونه شهدا با ایمان راسخ و اراده پولادین بر آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستادگی و مقاومت کردند.

امام جمعه آران و بیدگل با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌ی معظم شهدا برای شرکت در این مراسم، تاکید کرد: امروزه دشمن تلاش دارد تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند، بنابراین مردم باید در تمام عرصه‌ها هوشیار باشند و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس، با مهارت و توانی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله کنند.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری، اداره آموزش و پرورش، اتاق و بسیج اصناف، حوزه بسیج اداری و کارگری، حوزه بسیج خواهران کوثر و توسط حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پر ستاره» چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۰:۰۰ در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747103

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است