Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر با بیان اینکه هم‌اکنون تمامی شهرها و روستاهای زلزله زده برق‌دار هستند، گفت: در حال حاضر ۲۰۰ نفر از نیروهای عملیاتی صنعت برق در مناطق زلزله زده در حال فعالیت هستند و از روز گذشته برقرسانی به چادرها را آغاز کرده ایم.

مسعود صادقی مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر که هم‌اکنون در مناطق زلزله زده حضور دارد، در خصوص آخرین وضعیت برق‌رسانی به مناطق زلزله زده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: از ساعات پایانی پنجشنبه (25 آبان) پایان عملیات واکنش اضطراری اکیپ های عملیاتی برق اعلام شد و ما وارد فاز بازسازی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی با بیان اینکه در 24 ساعت اول بعد از وقوع زلزله عمده مسائل لازم را انجام داده بودیم، گفت: از آنجایی که به لحاظ لجستیک و تردد، محدودیت های بسیاری داشتیم، مسیرهای دسترسی مسدود شده بود، برای دسترسی به روستاها با ریزش کوه و مسدودشدن راه‌ها مواجه بودیم و آوارهای موجود در مناطق شهری و روستایی کار را با مشکل مواجه کرده بود، برخی اقدامات به روز دوم رسید؛ اما در روز دوم کارهای لازم در روند برقرسانی تمام شد.

* برقرسانی به آخرین روستای زلزله زده

وی افزود: در روز سوم بعد از وقوع زلزله به لکه گیری و مواردی که از دستمان در رفته بود، پرداختیم و در نهایت در ساعت 11 شب روز پنجشنبه (25 آبان) موفق شدیم آخرین روستای زلزله زده را نیز به برق وصل کنیم.

مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر با بیان اینکه هم‌اکنون تمامی شهرها و روستاهای زلزله زده برق‌دار هستند، گفت: برخی روستاها همچون روستای کوئیک، 100 درصد تخریب شده اند و هیچ ساختمان یا خانه ای در این روستا بقی نمانده است، با وجود این، ما با برقرسانی به روستاهایی که 100 درصد تخریب شده اند، تا جای امکان خیابان ها و معابر عمومی را روشن کرده ایم و در واقع این روستاها نیز برق‌دار هستند اما خانه ای وجود ندارد تا به آن برقرسانی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 200 نفر از نیروهای عملیاتی صنعت برق از نقاط مختلف کشور در مناطق زلزله زده در حال فعالیت هستند و از روز گذشته برقرسانی به چادرها را آغاز کرده ایم.

* برقرسانی به 2500 چادر و روشن شدن تمامی مراکز تجمع مردمی

صادقی تصریح کرد: اماکن تجمع مردم را با پروژکتورها روشن کرده ایم و در مناطق اردوگاهی رسمی که چادرهای مردم بنا شده، تابلوهای برقی نصب کرده ایم تا مردم در صورت نیاز به سیم کشی و پریز برق دسترسی داشته باشند.

وی افزود: تا شب گذشته در مجموع به 2500 چادر برقرسانی شد و امروز نیز روند برقرسانی به چادرها ادامه می یابد.

* مشکل لجستیک در ترافیک چندساعته شهری

این مدیر مسئول در خصوص مشکلات پیش روی اکیپ های عملیاتی برق در مناطق زلزله زده گفت: ما مشکل لجستیک داریم، اغلب ماشین آلات عملیاتی برق، ماشین آلات سنگین هستند که در زمان نیاز برای تردد، در مناطق شهری با ترافیک هایی مواجه می شویم که منجر به توقف یک تا دوساعته ماشین آلات ما می شوند که در همین جا از مسئولان مربوطه تقاضا می کنم تا در خصوص کاهش ترافیک مناطق شهری زلزله زده اقدام کنند تا لجستیک اکیپ های عملیاتی برق تسریع شود.

صادقی از بازخورد رضایت آمیز مردم مناطق زلزله زده در تأمین برق خبر داد و گفت: در زلزله کرمانشاه شاهد همدلی افتخارآمیزی از سوی تمامی مردم شریف ایران بودیم، در صنعت برق نیز نیروهای عملیاتی از تمام نقاط ایران به صورت داوطلبانه، برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده شتافتند و تا هر زمان که نیاز باشد در کنار مردم در مناطق زلزله زده خواهیم بود.

انتهای پیام/

R32317/P1011117/S7,80/CT1 موضوعات مرتبط زلزله کرمانشاه | زمین لرزه کرمانشاه

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد

مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسنل اداره در خدمات رسانی، پایداری شبکه برق و در ارتقا شاخص‌های شرکت توزیع در سال ۱۴۰۲ جهت رضایت مندی مشترکین و گذر از پیک بار نقش بسزایی داشتند.

رئیس اداره برق بخش آبپخش نیز اظهار داشت: اردیبهشت هر سال همواره یادآور خدمات بی وقفه و شبانه روزی کارگرانی است که با سخت کوشی و ایمان عظیم در جهت خدمت رسانی جامعه لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت‌های سنگین خویش پاسخگو بوده اند و در راستای این امر، در شکوفایی و بالندگی کشور خالصانه و صادقانه گام برداشته و همواره در هر زمان و هر مکان در سطح بخش در سرما و گرما حتی در روزهای تعطیل برای تأمین برق مطمئن و پایدار بخش آبپخش برای مردم انجام می‌دهند.

مجید نوبخت از مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان جهت تقدیر از پرسنل تشکر کرد و افزود: این اداره تمام تلاش خود را در سال جهش تولید با مشارکت مردم در دستورکار قرار داده تا امسال بتوان با همکاری مردم عزیز بخش آبپخش خدمات مطلوب‌تری ارائه نماید

وی گفت: برق رسانی به ۳۱ نقطه و همچنین اصلاح و رفع ضعف ولتاژ چهار دستگاه ترانس در سطح شهر در مرحله تحویل مسیر و در حال حفاری است.

نوبخت اظهار داشت: در دولت کار و فعالیت لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094712

دیگر خبرها

  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • متن کامل پیش‌نویس تل‌آویو برای آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده