Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اعزام یک اکیپ از بسیج سازندگی استان کرمان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد و عنوان کرد: اکنون یک اکیپ به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شده است که در این راستا ماموریت بخشی از بازسازی مناطق زلزله‌زده غرب به سپاه ثارالله کرمان واگذار شده است.

به گزارش ایسنا، سردار "غلامعلی ابوحمزه" صبح امروز 27 آبان‌ماه در دیدار با امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که در آستانه هفته بسیج قرار داریم، اظهار کرد: در 5 آذرماه سال 58 به دستور امام خمینی (ره) تشکیل بسیج 20 میلیونی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج در طول عمر انقلاب اسلامی عنوان کرد: اکنون در عرصه‌های مختلف، علمی، هنری، جنگی، سیاسی، اجتماعی و ... شاهد شکوفایی و فعالیت بسیج می‌باشیم و معتقدیم بسیج برکات زیادی برای کشور داشته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از وجود 22 قشر بسیجی در سطح استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: باید زمینه‌ای را فراهم کرد تا همه اقشار جامعه در بسیج عضو شوند

وی تصریح کرد: عمده نقش بسج در زمان جنگ ایجاد امنیت در مناطق مرزی و حضور در میدان‌های جنگ حق علیه باطل و هم‌چنین پشتیبانی‌های مادی که نیازمند جبهه‌ها بود، خلاصه می‌شد اما بعد از پایان جنگ تحمیلی، مجموعه بسیج و سپاه به صورت تخصصی شکل گرفت و این گام با تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی برداشته شد و پس از آن قشرهای تخصصی بسیج تشکیل شد.

ابوحمزه مراحل عضویت در بسیج را 6 مرحله دانست و افزود: جذب، آموزش، سازماندهی، ساماندهی، حفظ انسجام و به‌کارگیری از مراحل عضویت در بسیج می‌باشد؛ شایان ذکر است که گروه‌های بسیجی براساس تخصص ساماندهی می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان

به گزارش حوره استان ها خبرگزاری تقریب،  بنا به اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران ساعت ۱۷:۴ دقیقه امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.۶ ریشتر بخش سیرچ کرمان را لرزاند.

هنوز از میزان خسارت احتمالی این زمین لرزه خبری مخابره نشده است.
  اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کرمان از اعزام ۲ تیم امدادو نجات به منطقه کانون زلزله در سیرچ کرمان خبرداد.

رضا فلاح، با بیان اینکه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه امروز چهارشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر منطقه سیرچ کرمان را در عمق ١٠ کیلومتری زمین در ساعت ۱۷:۰۴ به لرزه درآورد گفت: در پی این حادثه ۲ تیم امداد و نجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان کرمان به حالت آماده باش درآمده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • کرمان لرزید
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی