Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن فدراسیون‌برداری معلولان دلیل غیبت قوی‌ترین وزنه‌بردار معلولان جهان در اردوی تیم ملی را عنوان کرد.

سید محمدرضا میرشفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان اظهار داشت: مسابقات جهانی این رشته قرار بود در مهر ماه به میزبانی مکزیک برگزار شود، اما زلزله در این کشور باعث تعویق دو ماهه رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیز بر همین اساس برنامه اردوها را تغییر دادیم که آخرین اردو که متصل به اعزام است، تا روز 9 آذر که تیم اعزام خواهد شد، برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت‌ها اولین قدم در راه کسب سهمیه برای پارالمپیک 2020 توکیو است. ورزشکاران برای حضور در پارالمپیک علاوه بر حضور در مسابقات قهرمانی جهان باید رنکینگ خود را بهبود ببخشند.

دبیر انجمن وزنه‌برداری معلولان ادامه داد: 72 کشور در مسابقات جهانی مکزیک حضور دارند. کاروان ایران نیز کار سختی پیش‌رو دارد و اینکه بخواهیم از حالا قول کسب مدال در برخی اوزان را بدهیم، کار سختی است.

میرشفیعی در واکنش به غیبت‌های سیامند رحمان در اردوهای تیم ملی گفت: سیامند در هفته جاری به اردو اضافه خواهد شد. او به دلیل شرایط جسمی که دارد، خیلی نمی‌تواند در اردو باشد. به همین دلیل با برنامه‌ای که مربیان در اختیارش می‌گذارند، تمرینات خود را در محل زندگی‌اش پیگیری می کند. سیامند با رکورد 270، 280 کیلوگرم هم به راحتی قهرمانی می‌شود و بابت او نگرانی نداریم.

وی در پایان درباره اعزام تیم جوانان به بازی‌های پاراآسیایی امارات عنوان کرد: 10 ملی‌پوش جوان از 2 آذر ماه اردو می‌شوند و 2 هفته تمرینات را تا زمان اعزام خواهند داشت. به توجه به همزمانی این بازی‌ها با مسابقات جهانی، فقط محسن بختیار در هر دو رقابت شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,29,33/CT1 موضوعات مرتبط بازی‌های پارا آسیایی جوانان 2017 سیامند رحمان

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سومین اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ بازیکن از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شد.


هدف از برگزاری این اردو‌ها شناسایی استعداد‌های برتر این رشته پرطرفدار توپی و آمادگی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات جوانان ۲۰۳۰ است.


قابل ذکر است در این اردو مربی توانمند رامسری آقای عباسی به عنوان مربی و دو تن از بازیکنان رامسری آقایان علیرضا صمدی و امیر رضا شریعتی دعوت شدند.


احمدی و گزارشی از این اردو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸