Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در هفته بسیج امسال ۱۳۷ عنوان برنامه محوری در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

 سردار حسین معروفی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سی هشتمین سالگرد هفته بسیج با موضوع مردم سالاری بومی از ۲۸ آبانماه آغاز می شود و در این هفته ۱۳۷ عنوان برنامه در سطح حوزه ها،  پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی، تجمع بزرگ بسیحیان، برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های هفته بسیج امسال در استان سیستان و بلوچستان است.

وی با اشاره به اینکه امروز  بسیج  فراتر از مرزها و  در لبنان، سوریه و عراق نقش آفرینی می کند، تصریح کرد: بسیج متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست بلکه متعلق به انقلاب اسلامی است.

 فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: طی یکسال گذسته ۴۶۱ برنامه در عرصه های مختلف فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در سطح استان اجرا شده است.

وی با ابراز همدرری با حادثه دیدگان زلزله غرب کشور  گفت:  از همان لحظات اولیه وقوع این زلزله سپاه پاسداران به منظور امداد رسانی در منطقه حضور پیدا کرده است.

وی افزود: یکی از اقدامات اولیه آواربرداری، راه اندازی بیمارستان های صحرایی و تهیه اقلام خوراکی و بهداشتی بود که هم اکنون نیز در منطقه در حال انجام است و سپاه نیز همگام با دیگر نهادها در منطقه به امر خدمت رسانی مبادرت کرده است.

سردار معروفی تصریح کرد: از آنجاییکه واحدهای مسکونی زیادی بر اثر این حادثه در منطقه تخریب شده سپاه پاسداران ساخت خانه های روستایی در مناطق زلزله را  برعهده گرفته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دیدار جمعی از معالمان بسیجی با مقام معظم رهبری، دیدار جمعی از فرهنگیان و معلمان، مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، تجلیل و تکریم از معلمان نمونه و دیدار و تجلیل از خانواده شهدای معلم، جانبازان و ایثارگران شاخص‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان است.
حجت الاسلام عبدی غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، ترویجی و تبیین اندیشه‌های مطهر در قالب سخنرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان عنوان کرد.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه بعنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است. 

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله