Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:26:52 GMT

تولید محتوای هیات ها مدیون تفکر شاعران آئینی است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۷۴۰۱

تولید محتوای هیات ها مدیون تفکر شاعران آئینی است

تهران- ایرنا- موسس و مدیر سایت «امام هشت» تولید محتوای هیات های مذهبی را مدیون تفکر شاعران آئینی دانست و گفت: یکی از ویژگی های این سایت، ارائه متن 37 هزار قطعه شعر از هزار و 200 شاعر به همراه نوحه های مداحی است.

سید محسن احمدزاده روز شنبه به خبرنگار معارف ایرنا گفت: سایت امام هشت از سال 84 در قالب وبلاگ انصارالرضا علیه السلام آغاز به کار کرد و در سال 88 به سایت تبدیل شد که چارچوب و دسته بندی های هوشمندانه این سایت بر اساس نیاز مداحان طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به ایرنا درباره تعداد سایت های فراوانی که در عرصه مداحی فعالیت می کنند، اظهار داشت: یکی از تفاوت های سایت امام هشت، تولید محتوای هیات هاست که بر متن تاکید دارد و هر نوحه با سبک و متن آن ارائه شده است.
موسس سایت امام هشت افزود: در این سایت تلاش داریم که یک شبکه تعاملی میان شاعران و مداحان ایجاد کنیم تا نیاز مداحان از سوی شاعران شناسایی شود و مداحان بتوانند به محتوای متون موردنظر دسترسی پیدا کنند.
وی از قرار گرفتن 400 هزار بیت در سایت امام هشت سخن گفت و با اشاره به اینکه حدود هزار و 200 شاعر در این سایت تخصصی حضور دارند، افزود: در ماه محرم بیش از دو میلیون بازدیدکننده داشته ایم که روزانه 65 هزار نفر را شامل می شود و معتقدیم دسته بندی های هوشمندانه و نیازسنجی دقیق باعث شده تا این سایت به عنوان گزینه اول بسیاری از مداحان و شاعران قرار گیرد.
این مداح اهل بیت همچنین گفت: بر اساس سایت رتبه بندی الکسا (Alexa) رتبه سایت امام هشت در حدود هزار و 600 است و رویکرد جدید ما در حوزه شبکه سازی است تا بتوانیم با ایجاد یک شبکه تعاملی میان مداحان و شاعران ارتباط بیشتری با شاعران و مداحان برقرار کنیم.
احمدزاده اجرای طرح های مداح یار، آموزش آنلاین و آفلاین مداحی را در این زمینه ارزیابی کرد و گفت: با توجه به متن محور بودن سایت امام هشت، بسیاری از پایگاه ها و سایت های مذهبی به ویژه سایت های مداحی از محتوای این سایت استفاده می کنند.
وی افزود: در طرح مداح یار، یک دفتر هوشمند طراحی شده تا مداح بر اساس سلیقه و نیاز خود بتواند شعر متناسب با مجلس و هیات خود را انتخاب کند و در واقع این طرح یک منشی هوشمند برای مداحان تلقی می شود.
سایت امام هشت با ارائه سبک های سنتی و جدید مداحی و همچنین ارائه کتاب های الکترونیکی در حوزه ستایشگری اقدام به دسته بندی اشعار شاعران آیینی بر اساس مناسبت ها و موضوع های مختلف کرده که می توان به اشعار مهدوی، شهادتی (مرثیه)، ولادت ها و اعیاد، مناسبت های ویژه، دفاع مقدس و شهدا، غزلیات و مدایح اهل بیت، اشعار چاوش خوانی، اشعار مناجات و اشعار ترکی اشاره کرد.
فراهنگ**1003**1055
خبرنگار: محمدرضا جعفرملک**انتشار: زینب کارگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب

ایتنا - اپل به دلیل محتوای نامناسب، اپلیکیشن های هوش مصنوعی را از فروشگاه خود حذف می کند  اپل برخی از اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی را که می‌توانند تصاویر نامناسب جنسی را تولید کنند، از اپ استور حذف کرده است.

اپل از وجود تعدادی اپلیکیشن ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در اپ استور اطلاع داده بود که به عنوان توانایی ایجاد تصاویر برهنه بدون رضایت تبلیغ شده بودند.

اپل سه برنامه را بلافاصله پس از گزارش از اپ استور حذف کرد، به این معنی که خود شرکت نتوانسته برنامه‌هایی را که خط مشی اپل را نقض می‌کنند پیدا کند و این برنامه‌ها مراحل بررسی را پشت سر گذاشته‌اند و توسعه دهندگان آنها از انتشار اپ‌ها منع نشده‌اند. 

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس هم داشته باشید
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است