Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ،سرهنگ رحمانی در تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور با بیان اینکه به دلیل مراسم شهادت امام رضا (ع) تردد کلیه وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی منتهی به مشهد در خراسان رضوی در روز جاری تا ساعت ۲۲ و فردا (یکشنبه) تا پایان مراسم عزاداری ممنوع است، گفت: همچنین محور مشهد- ملک آباد برای پیاده‌روی زائران امام رضا (ع) در نظر گرفته که تردد وسایل نقلیه نیز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهبر ناجا با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی منتهی به مناطق زلزله‌زده در کرمانشاه شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم، گفت: بر همین اساس در محورهای سر پل ذهاب و قصر شیرین تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین به استثنای کمک‌های مردمی- امدادی و خودروهای بومی ممنوع است و در محور ازگله و ثلاث باباجانی نیز تردد وسایل سنگین ممنوع است.

وی با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه مداخلات جوی مشاهده نشده، گفت: با این حال ترافیک در این مسیرها پرحجم است.

705

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک محورهای مواصلاتی مناطق زلزله‌زده وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی خبر داد.

یوسفی یادآور شد: محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد