Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بهزیستی کشور از حضور فعال اورژانس اجتماعی در مناطق زلزله زده خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما محسن بند پی گفت : 20 گروه پنج نفره روانکاو اورژانس اجتماعی تا آخر سال درمناطق زلزله زده به ارائه خدمات به آسیب دیدگان می پردازند.
وی با بیان اینکه فعالیت اداره های بهزیستی این مناطق از امروز به حالت عادی بر می گردد افزود:راه اندازی مهد کودک ها با ارسال 9 کانکس مهد کودک به این مناطق آغاز شد و تلاش همه جانبه ما ارائه حمایت های اجتماعی و روانی به آسیب دیدگان این مناطق است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بندپی از شناسایی 118 مدد جو نیازمند خدمات توانبخشی در این مناطق خبر داد و اضافه کرد:از ابتدای زلزله تا کنون دو هزار سیصد و 60 نفر ساعت مشاوره روان شناختی انجام شده است و 39 خودرو امداد اجتماعی نیز در این مناطق به ارائه خدمت می پردازند.
وی همچنین با اشاره به کمک 14 میلیاردی غیر نقدی و 450 میلیون تومانی نقدی به آسیب دیدگان گفت :خدمات ویژه ای به همراهان و مصدومان آسیب دیده بستری شده در بیمارستانهای تهران و البرز جهت بازگشت به شهرهایشان نیز ارائه می کنیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز

سخنگوی اورژانس خوزستان گفت: طی تماس و درخواست امداد تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو (پراید وپژوپارس ونیسان و ۲ کامیون و خودرو ایسوزو و نیسان دو کابینه) در محور مواصلاتی شوش به اهواز در صبح بارانی اعلام شد که موجب اعزام دو تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان شوش شد.

عارف اصل شرهانی می گوید: ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به همراه تیم عملیاتی تخصصی اورژانس جاده‌ای شهرستان شوش به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از بررسی کلیه افراد درگیر در این حادثه ۳ مصدوم آقا با سنین ۳۹-۳۶-۳۶ ساله در محل شناسایی شده و درمان‌های حیاتی و اولیه در محل برای مصدومین صورت گرفت، خوشبختانه هیچ یک از مصدومین به بیمارستان انتقال نیافتند، و یک دستگاه آمبولانس تا اتمام عملیات امدادرسانی و پاکسازی مسیر در محل حادثه مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • هوش مصنوعی به این زودی جایگزین پزشکان اورژانس نمی‌شود
  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه