Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@00:56:33 GMT

ترافیک روان در جاده های استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۹۳۵۲

ترافیک در جاده تهران - مشهد محدوده استان سمنان روان و سبک است . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: در آستانه سالروز شهادت ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) ،  تردد خودروها و زائران پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس افزایش یافته و ترافیک در جاده تهران - مشهد در محدوده استان سمنان هم روان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خسروجردی همچنین گفت : ترافیک در جاده های شمالی استان سمنان هم روان است و مشکلی در حوزه استحفاظی استان سمنان وجود ندارد . سرهنگ خسروجردی از رانندگان خواست ضمن رعایت بیشتر قوانین در روزهای آینده ، استراحت 20 دقیقه‌ای بعد از دو ساعت رانندگی را در سفر خود در جاده های استان سمنان لحاظ کنند. رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به سفر کاروان‌های پیاده و دوچرخه سوار در مسیر مشهد مقدس از اعضای کاروان‌ها خواست حدالامکان در شب لباس‌های روشن و یا شب رنگ بپوشند و از حرکت در حریم جاده خودداری کنند . وی‌گفت: بهتر آن است که کاروان‌های پیاده و دوچرخه‌سوار در مسیری حرکت کنند که خودروها را از روبرو ببینند. 68 درصد تصادفات جاده ای در استان سمنان هم واژگونی خودروهاست . سرهنگ خسرو جردی گفت: علت واژگونی ها هم بی توجهی راننده به جلو ناشی از خستگی ، خواب آلودگی یا صحبت با تلفن همراه است .    

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان