Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، یادواره ۱۸۳ شهید شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان جنوب سیستان و بلوچستان، ظهر امروز با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان و فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون و طلاب و فرماندهان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و شورای تامین و اداری شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر شبکه ملی سراسری جهاد و شهادت که میهمان و سخنران این مراسم بود، عزت، آبرو و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا را مدیون رشادت‌ها و دلاورمردی شهدا بیان کرد و اظهار داشت: شهدای گرانقدر ما عاشقانه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام جنگیدند تا بساط کفر و ایادی استکباری از وجب به وجب این سرزمین پاک شد.
وی گفت: تصور اینکه استکبار جهانی و رژیم صهیونیسم غاصب خواهان توسعه و رشد ما است کاملا اشتباه و غیرممکن بوده و آشوب‌ها و درگیری‌های در منطقه این مسئله را برای همگان اثبات کرده است.
حجت الاسلام جوشقانی افزود: شهدای ما بر پایه اصول ایمان به خدا، معادپذیری، ولایت پذیری، خودباوری و عشق به اسلام ناب محمدی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و این رمز موفقیت آن‌ها است و امروز شاهد آن هستیم، کشور عراق که روزی مزدور و دشمن سرسخت ما بود امروز برای عمران، آبادانی و امنیت به ما محتاج است.
وی تصریح کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۸۰ کشور با تمام تجهیزات پیشرفته نظامی و جنگی خود برای نابودی ما آمدند، اما این شهدای رشید ایران اسلامی بودند که با کمترین تجهیزات نظامی و برپایه اصول خود آن‌ها را به زانو نشاندند و امروز برای ما عزت و اقتدار را به ارمغان آوردند.
دبیر شبکه ملی سراسری جهاد و شهادت، ولایت پذیری را یکی از ویژگی‌های شاخص شهدا عنوان کرد و گفت: بسیاری از شهدای ما، امام راحل (ره) را ندیدند، اما با الگو گرفتن از شهدای صدر اسلام و عشق به ولایت جان خود را فدا کردند و تا ابد نام نیکی از خود در صفحه روزگار به یادگار گذاشتند و امروز ما هم باید با ولایت پذیری در راه آن‌ها قدم برداریم.
جوشقانی اضافه کرد: امروز به برکت خون شهدا، ایمان به خدا، ولایت پذیری و معاد پذیری می‌توانیم در جنگ نرم دشمن موفق و سربلند باشیم و روز قیامت در برابر شهدا سرافراز باشیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر شهدا را عامل عزت و افتخار ایران بیان کرد و اظهار داشت: ایثارگری و مجاهدت شهیدان باعث عزت و افتخار انقلاب اسلامی ایران است و ما امروز آبادانی، عمرانی و امنیت را مدیون خون این عزیزان هستیم.
نبی بخش داودی گفت: شهدای ایران اسلامی، منیت نداشتند و همیشه ما می‌گفتند و هرگز به قومیت و مذهب برای دفاع از ایران اسلامی توجه نمی‌کردند و جان با ارزش خود را عاشقانه در راه میهن خود دادند.
همچنین در این مراسم از خانواده شهدای شاخص سپاه پاسداران، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان تجلیل و قدردانی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی تصاویری منتشر کرده اند که به لحظات خداحافظی بستگان و آشنایان با شهدای غزه در شهر رفح در جنوب این باریکه مرتبط است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092067 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند